سامسونگ ۳۵ جایزه CES را کسب کرد

سامسونگ سال خوبی را پشت‌سر نگذاشت و آتش گرفتن مکرر گوشی هوشمند Galaxy Note 7 بدترین سابقه را در تاریخ فعالیت‌های این شرکت در بازار جهانی گوشی رقم زد. ولی شرکت کره‌ای توانست آخرین روزهای سال ۲۰۱۶ را با خاطره خوب سپری کند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – روز گذشته شرکت سامسونگ اعلام کرد در «جوایز نوآوری CES» موفق شده است ۳۵ جایزه اصلی را به خود اختصاص دهد.

برای آن دسته از کاربرانی که اطلاع ندارند باید گفت CES که بزرگترین نمایشگاه محصولات الکترونیکی جهان محسوب می شود، هر سال توسط مرکز CTA در لاس‌وگاس برگزار می‌شود و داوران با بررسی‌های دقیق، پیش از برگزاری نمایشگاه سال آینده بهترین محصولاتی که هر یک از شرکت‌های الکترونیکی ارایه کردند را بررسی می‌کنند.

SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC

بر اساس آخرین گزارش‌ها، سامسونگ در مجموع توانست طی ۱۱ سال گذشته ۳۵۰ جایزه را از این جشنواره به دست آورد که در بین جوایز امسال، ساعت هوشمند Gear S3، هدست واقعیت مجازی Gear VR و دوربین ۳۶۰ درجه‌ای Gear 36 افتخارآفرینی کردند.

سامسونگ به واسطه فناوری‌ها و نوآوری‌های خود در محصولات الکترونیکی هوشمندی که طی سال ۲۰۱۶ میلادی ارایه کرد، توانست این ۳۵ جایزه را به دست آورد.

بر اساس آخرین خبرهای منتشر شده قرار است نمایشگاه بزرگ CES 2017 بین روزهای ۵ تا ۸ ژانویه در مرکز همایش‌های لاس‌وگاس برگزار شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا