آیفون ۸ از فاصله ۴.۵ متری هم شارژ می‌شود

اگر چه از زمان ورود آیفون ۷ به بازار مدت زیادی نمی‌گذرد، ولی منابع آگاه از هم‌اکنون انتشار اخبار در مورد آیفون ۸ را آغاز کرده‌اند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – سال آینده گوشی هوشمند آیفون ده ساله می‌شود و به همین خاطر اپل تصمیم دارد برای برگزاری یک جشن تولد بزرگ، بهترین و پیشرفته‌ترین محصول خود که می‌تواند هر کاربری را متعجب کند، ارایه دهد.

در آخرین شایعات گفته شده است که گوشی هوشمند آیفون ۸ به شارژر بی‌سیم مجهز شده است و بر خلاف آنچه که تاکنون گفته شده بود، کاربران می‌توانند به صورت بی‌سیم این دستگاه را شارژ کنند.

iphone-8-wireless-charging-2

روش‌های سنتی در سیستم‌های شارژ بی‌سیم به این صورت بود که کاربر می‌بایست گوشی خود را دستگاهی که به برق متصل شده بود قرار می‌داد. ولی اپل تصمیم دارد این رویه را تغییر دهد و یک ماژول هوشمند در اختیار آیفون ۸ بگذارد که پس از اتصال به دیوار،‌ از راه دور هم بتواند گوشی را شارژ کند.

این فناوری به گونه‌ای طراحی شده است که به مدل جدید گوشی هوشمند آیفون امکان می‌دهد به صورت بی‌سیم از فاصله ۴.۵ متری شارژ شود. اگر این خبر درست باشد، از هم‌اکنون می‌توان منتظر بزرگترین تحول در دنیای شارژر گوشی‌ها بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا