برنامه حرکت دومین قطار تهران – کربلا

دومین رام از قطار کربلا سه شنبه هفته آتی از تهران به مقصد کربلا سیر خود را آغاز می کند.

موبنا -به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل گروه حمل و نقلی توسعه ترابر ایرانیان؛ دومین رام از قطار کربلا سه شنبه هفته آتی از تهران به سمت کربلا حرکت می کند. با برنامه ریزی های صورت گرفته توسط راه آهن جمهوری اسلامی ایران و شرکت ریلی مهتاب سیر جم انتقال بخشی از زائران حسینی به عتبات عالیات با قطار کربلا صورت می گیرد در همین راستا اولین رام از این قطار روز سه شنبه هجدهم آبان ماه سیر خود را آغاز کرد و دومین رام آن نیز سه شنبه هفته آتی تهران را به مقصد کربلا ترک خواهد کرد .

گفتنی است قطار کربلا پس از عبور از مسیر داخلی از مرز شلمچه مسافران خود را ازطریق بصره به کربلا منتقل خواهد کرد و از همین مسیر نیز زائران اباعبدالله الحسین به کشور باز می گردند.

بر اساس این گزارش مسافران پس از ورود به شلمچه با انجام تشریفات اداری از مرز عبور کرده و با اتوبوس به بصره منتقل می شوند و پس از آن با یک قطار اتوبوسی عراقی به کربلا عزیمت می کنند .
شایان ذکر است بهای بلیت قطار ۱۳۰ هزار تومان است و شرکت مهتاب سیر جم یکی از شرکت های وابسته به گروه توسعه ترابر ایرانیان با دارابودن ۱۲۸ سالن مسافری مجری این طرح خواهد بود.

قطار کربلا در ایام اربعین حسینی برای انتقال زائران از تهران به کربلا و بالعکس فعال خواهد بود.

 منبع: عصرایران

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا