وزیر ارتباطات: خبری درباره فیلتر تلگرام نشنیده‌ام‌

ایران یک کشور مذهبی است و مردم ما اعتقادات دینی دارند، برای ما به هیچ وجه قابل قبول نیست که شبکه اجتماعی باشد اما در آنجا اخلاقیات رعایت نشود، این را اعلام کردم که تمامی سایت‌های که اخلاقیات را رعایت نکنند، مسدود می‌شود.

موبنا – وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ایران یک کشور مذهبی است و مردم ما اعتقادات دینی دارند برای ما به هیچ وجه قابل قبول نیست که شبکه اجتماعی باشد و در آنجا اخلاقیات رعایت نشود، ما این را اعلام کردیم که تمامی سایت‌های که اخلاقیات را رعایت نکنند مسدود می‌شود.

محمود واعظی با بیان اینکه فعلا خبری مبنی بر فیلتر تلگرام نشنیده‌ام، گفت: اما نه فقط تلگرام بلکه به همه شبکه‌های اجتماعی که در ایران در حال سرویس دهی هستند اعلام شده که باید مقررات و قوانین کشور احترام بگذارند.

وی درباره شبکه‌های اجتماعی و حضور آنها در ایران، افزود: ایران یک کشور مذهبی است و مردم ما اعتقادات دینی دارند، برای ما به هیچ وجه قابل قبول نیست که شبکه اجتماعی باشد اما در آنجا اخلاقیات رعایت نشود، این را اعلام کردم که تمامی سایت‌های که اخلاقیات را رعایت نکنند، مسدود می‌شود.

واعظی در پایان در خصوص رفع فیلتر فیس بوک و توئیتر، بیان کرد: فیلتر فیس‌بوک و توئیتر قبل از این دولت در کمیته کارگروه مصادیق مجرمانه بر فیلتر این دو شبکه اجتماعی تصمیم‌گیری شده و همین کمیته نیز باید درباره رفع فیلتر آنها تصمیم‌گیری کند.

 منبع: ایسنا

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا