شهادت مأمور ناجا در فارس

براساس این گزارش، شهید کشتکار بلافاصله به بیمارستان منتقل شده بود اما به‌دلیل شدت جراحات وارده، به درجه رفیع شهادت نائل می‌شود.

موبنا – ستوانسوم ” علی‌اکبر کشتکار” سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان “لامرد” ، شب گذشته در راه مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر به درجه رفیع شهادت نائل شد.

به نقل از معاونت عملیات نیروی انتظامی استان فارس، شامگاه سه‌شنبه ۱۸ آبان، به‌دنبال کسب خبری مبنی بر حضور قاچاقچیان موادمخدر در روستای کوشکوه از توابع بخش اشکنان شهرستان لامرد برای انجام معامله مواد افیونی، اکیپی از مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر و پلیس آگاهی شهرستان پس از هماهنگی با مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.

براساس این گزارش، پس از شناسایی منزل مورد نظر، ماموران ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه وارد عمل شده و حین ورود به منزل، یکی از متهمان اصلی و دو فرد ناشناس از منزل متواری می‌شوند.

ماموران در بازرسی از این خانه حدود ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کرده و حین انتقال به خودرو پلیس، هدف حمله افراد ناشناسی قرار می‌گیرد که در این حادثه ستوان سوم “علی‌اکبر کشتکار” سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان از ناحیه سرمورد اصابت گلوله اسلحه سوزنی قرار می‌گیرد.

براساس این گزارش، شهید کشتکار بلافاصله به بیمارستان منتقل شده بود اما به‌دلیل شدت جراحات وارده، به درجه رفیع شهادت نائل می‌شود.

ماموران پلیس در بازرسی از اتاقک بالای پشت بام منزل مورد نظر یک قبضه اسلحه سوزنی شکاری کشف و همسر متهم دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شده است.

تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری متهمان و عاملان شهادت این مأمور نیروی انتظامی ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، پیکر مطهر این شهید، صبح امروز در لامرد تشییع و برای اعزام به زادگاهش، شهرستان مرودشت، آماده شده است.

 منبع: ایسنا

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا