جزییات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته

طبق این اطلاعیه آزادراه کرج – تهران، محور چالوس، محور هراز، محور فیروزکوه و محور دماوند جزو این جاده‌ها هستند.

موبنا – وزارت راه و شهرسازی جزییات ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور حدفاصل چهارشنبه ۱۹ آبان‌ماه الی شنبه ۲۲ آبان‌ماه را اعلام کرد.

براین اساس تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه الی شش صبح روز شنبه در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع خواهد بود.

همچنین تردد انواع وسائل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۳ روز جمعه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه از ساعت ۱۸ الی ۲۳ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

وسائل نقلیه سنگین نیز در این روزها محدودیت‌هایی خواهند داشت. طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محور کندوان ممنوع است.

در محور هراز نیز تردد کلیه تریلرها ممنوع بوده و رفت و آمد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت الی ۲۲ روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه ممنوع خواهد بود.

در محور فیروزکوه نیز تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت الی ۲۲ روزهای چهارشنبه و جمعه از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع خواهد بود.

برخی از جاده‌ها به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای در برخی نقاط محدودیت ترافیکی خواهند داشت.

طبق این اطلاعیه آزادراه کرج – تهران، محور چالوس، محور هراز، محور فیروزکوه و محور دماوند جزو این جاده‌ها هستند.

وزارت راه و شهرسازی سه جاده شمشک – دیزین، دهلران به اندیمشک و اولنگ به شاهرود را نیز به دلیل مداخلات جوی تا اطلاع ثانوی مسدود اعلام کرده است.

وضعیت تردد خودروها در جاده‌های اصلی کشور در ۲۴ ساعت گذشته نیز اعلام شده که بر این اساس آزادراه کرج – تهران با ثبت بیش از ۱۱۹ هزار تردد پرترافیک‌ترین جاده بوده است و پس از آن آزادراه کرج – قزوین، تهران – کرج و قزوین – کرج قرار گرفتند.

راه‌های ارتباطی پایتخت با پاکدشت، شهریار و ساوه نیز در رتبه‌های بعدی جاده‌های پرتردد در ساعات گذشته بوده‌اند.

 منبع: ایسنا

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا