اهدای تقدیرنامه کیفیت چهارستاره به آسیاتک

انتخاب آسیاتک با نظرسنجی سراسری سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از بیش از ۲۹ هزار کاربر اینترنت در سراسر کشور در پنج محور کیفیت، تناسب قیمت و تنوع طرح، رسیدگی به شکایات، پشتیبانی و وفاداری مشتریان بوده است.

شرکت انتقال داده های آسیاتک موفق به کسب تقدیر نامه کیفیت چهار ستاره از سیزدهمین دوره جایزه ملی کیفیت ایران شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آسیاتک، در این همایش که در روز سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ به همت سازمان ملی استاندارد و درسالن همایش های صدا و سیما برگزار شد، نتایج ارزیابی سیزدهمین دوره جایزه ملی کیفیت اعلام و از برگزیدگان تقدیر به عمل آمد.

بر اساس این گزارش، در این ارزیابی محمد صالحی نژاد معاون اجرایی شرکت انتقال داده‌های آسیاتک به نمایندگی از این شرکت به دلیل مدیریت کیفیت جهت خدمات اینترنت پرسرعت ADSL2+ موفق به دریافت تقدیرنامه اشتهار به کیفیت چهارستاره از سوی سازمان ملی استاندارد ایران شد.

در این همایش که طی آن پیامی از سوی علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی درباره اهمیت کیفیت و لزوم توجه به آن در تمامی سطوح  قرائت شد، محمد شریعتمداری، معاون اجرایی رییس‌جمهور، بیژن زنگنه، وزیر نفت، معصومه ابتکار، معاون رییس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ایران به همراه مرتضی صفاری، رئیس کمیته خارجی مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند و به ایراد سخنانی پیرامون اهمیت کیفیت و استاندارد برای حاضران پرداختند.

شرکت آسیاتک اخیرا با نظرسنجی سراسری سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از بیش از ۲۹ هزار کاربر اینترنت در سراسر کشور در پنج محور کیفیت، تناسب قیمت و تنوع طرح، رسیدگی به شکایات، پشتیبانی و وفاداری مشتریان، برای دومین بار به عنوان برترین اپراتور ارائه دهنده اینترنت پر سرعت ADSL کشور شناخته و معرفی شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا