واتس‌اپ ارسال تصاویر متحرک GIF را ممکن کرد

اپلیکیشن واتس‌اپ که محبوب‌ترین ابزار موبایلی ارتباطی در جهان محسوب می‌شود، امکان پشتیبانی از تصاویر GIF روی سیستم عامل iOS را برای کاربران خود فراهم کرد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت واتس‌اپ با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد از امروز کلیه کاربران صاحب دستگاه‌های موبایلی مبتنی بر سیستم عامل iOS می‌توانند اپلیکیشن واتس‌اپ را با قابلیت پشتیبانی از تصاویر GIF در اختیار بگیرند و این در حالی است که به زودی قابلیت مذکور برای اندرویدی‌ها هم عرضه می‌شود.

واتس‌اپ برای اپلیکیشن خود یک موتور جست‌وجوگر مخصوص تصاویر GIF ارایه کرده است و همچنین از طریق قابلیت Live Photos اپل، کاربران می‌توانند تصاویر ویدویی ۶ ثانیه‌ای را در قالب عکس‌های انیمیشین به یکدیگر ارسال کنند.

whatsapp-3

علاوه بر این گفته شده است که تصاویر GIF در نسخه جدید واتس‌اپ می‌توانند پیش از آنکه به اشتراک گذاشته شوند، متن‌ یا شکلک‌های اموجی را هم شامل شوند.

ارسال تصاویر GIF از مدت‌ها قبل در دیگر اپلیکیشن‌ها ممکن شد و این بار واتس‌اپ تلاش کرد آن را برای کاربران خود ارایه ند. لازم به ذکر است که اپل در سرویس iMessage خود نیز امکان ارسال تصاویر متحرک GIF را برای کاربران فراهم کرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا