به‌روزرسانی گوشی‌های سونی برای باز کردن چند پنجره به صورت همزمان

برای آن دسته از کاربرانی که مطلع نیستند باید توضیح داد که شرکت سونی روی پروژه جدیدی با نام Concept for Android کار می‌کند و بر مبنای آن قابلیت‌های جدید در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – بر اساس این پروژه هواداران محصولات سونی به عنوان آزمایش‌کنندگان آخرین دستاوردهای این شرکت به کار گرفته می‌شوند و آنها می‌توانند هر یک از گوشی‌های هوشمند سونی را پیش از آنکه به صورت عمومی وارد بازار شود، بررسی کنند.

همان طور که از قبل گفته شده بود سونی این روزها در حال کار کردن روی سیستم عامل اندروید ۷ نوقا است تا آن را برای سری گوشی‌های Xperia X خود عرضه کند. برخی کاربران اروپایی هم‌اکنون می‌توانند رابط کاربری جدید سونی مبتنی بر این سیستم عامل را روی سری گوشی‌های مذکور در اختیار بگیرند.

sony-2

یکی از قابلیت‌های جدیدی که سونی بر اساس به‌روزرسانی سیستم عامل گوشی‌های خود در نظر گرفته این است که کاربران می‌توانند به صورت همزمان چند پنجره جداگانه را در اختیار داشته باشند و در آنها فعالیت‌های مختلف انجام دهند.

اینطور که منابع آگاه می‌گویند، قابلیت چند-پنجره‌ای در گوشی‌های Xperia X و Xperia X Performance عرضه می‌شود و البته گفته شده است که کاربران نمی‌توانند از این سیستم در گوشی هوشمند ۴.۶ اینچی Xperia X Compact استفاده کنند.

سونی همچنین یک اپلیکیشن ویژه با نام inTouch طراحی کرده است که در اصل یک کانال ارتباطی دوسویه بین کاربران و گروه توسعه‌دهنده محصولات سونی محسوب می‌شود و می‌تواند همه بازخوردها را به آسانی جمع‌آوری کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا