به‌روزرسانی اپلیکیشن Pix مایکروسافت برای کاربران اپل

اپلیکیشن ویژه مایکروسافت مخصوص دوربین دیجیتالی که با نام Pix شناخته می‌شود، نخستین بار ژوئیه امسال در اختیار کاربران iOS قرار گرفت و هم‌اکنون به‌روز شده است.

موبنا، رضا خواجه‌وند – از زمان عرضه عمومی این اپلیکیشن توسعه‌دهندگان نرم‌افزار برخی به‌روزرسانی‌ها را برای آن عرضه کردند تا قابلیت‌ها و کارایی آن ارتقا یابد.

در آخرین اقدام شرکت مایکروسافت اپلیکیشن دوربین Pix را به روز کرد و برخی قابلیت‌های کاربردی را در بخش Live Image آن اضافه کرد. در این به‌روزرسانی همچنین حفره‌های امنیتی هم برطرف شد تا کاربران اپل با خیال راحت از آن استفاده کنند.

microsoft-pix-2

به گفته مایکروسافت، قابلیت Live Image در این اپلیکیشن به گونه‌ای ارتقا یافته است که به کمک آن می‌توانید عکس‌ها را بدون هرگونه لرزش تهیه کنید. اگر تاکنون از قابلیت Live Image استفاده نکردید بد نیست بدانید که سرویس مذکور به شما امکان می‌دهد به صورت خودکار یک تصویر ویدیویی کوتاه و کامل تهیه کنید که این ویدیو کوتاه از کنار هم قرار دادن فریم‌های عکس که تهیه کرده‌اید ارایه می‌شود.

از دیگر قابلیت‌هایی که در این به‌روزرسانی ارایه شده است می‌توان به ابزارهای ویرایش عکس، فیلترهی کاربردی و سیستم تشخیص چهره اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا