اپل گوشی‌های تعمیری خود را در آمریکا ارزان‌تر می‌فروشد

شرکت اپل سرانجام تصمیم گرفت آن دسته از گوشی‌های هوشمند خود را که پیش از ورود به بازار با مشکل مواجه شدند و تعمیرات مختلف روی آنها انجام شده است را در بازار بفروشد.

موبنا، رضا خواجه‌ند – دستگاه‌های الکترونیکی که پیش از ورود به بازار تعمیر شده‌اند اصطلاحات Refurbished خوانده می‌شوند و اپل تصمیم دارد آیفون‌هایی که در این خانواده قرار می‌گیرند را به صورت آنلاین با قیمت ارزان‌تر عرضه کند.

البته توجه داشته باشید قیمت ارزان این دستگاه‌ها به معنی مشکل‌دار بودن آنها نیست. این گوشی‌های هوشمند مانند مدل اصلی خود همه قابلیت‌های لازم را در اختیار کاربران قرار می‌دهند و گارانتی اپل را هم شامل می‌شوند.

apple-selling-refurbished-iphones-2

شرکت اپل در حال حاضر مدل‌های آیفون ۶s و آیفون ۶s Plus را به این صورت در بازار آمریکا عرضه می‌کند. مدل ۱۶ گیگابایتی آیفون ۶s تعمیری ۴۴۹ دلار قیمت دارد و آیفون ۶s Plus با همین ظرفیت ۵۲۹ دلار فروخته می‌شود.

بر این اساس می‌توان گفت شرکت اپل روی گوشی‌های هوشمند تعمیری خود ۱۰۰ دلار تخفیف می‌دهد و البته این قیمت برای مدل قفل نشده گوشی‌های هوشمند است. اپل همچنین این گوشی‌ها را یک سال گارانتی می‌کند تا در صورت بروز هرگونه مشکل به صورت رایگان آنها را تعمیر کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا