همه گوشی‌های لنوو Moto می‌شوند

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی روزنامه هنگ‌کنگی Campaign Asia، شرکت لنوو با برند شخصی خود در بازار گوشی‌های هوشمند موفق نبوده است و از این رو قصد دارد تمام گوشی‌هایی که در آینده وارد بازار می‌شوند، تحت برند Moto باشد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت لنوو در فصل گذشته تعداد قابل قبولی گوشی هوشمند در جهان فروخته و توانست با شرکت‌های بزرگ رقابت تنگاتنگ داشته باشد. در این دوره زمانی سه ماهه مجموع گوشی‌های فروخته شده تحت برند لنوو و Moto به ۱۴ میلیون دستگاه رسید و این شرکت چینی توانست بسیاری از رقبای دیگر را پشت‌سر بگذارد.

از زمانی که لنوو شرکت موتورولا را خرید و برند Moto را از آن خود کرد، توانست تسلط بیشتری بر بازار جهانی داشته باشد. با توجه به اینکه مردم آمریکا به برند لنوو اعتماد چندانی ندارند، این شرکت موفق شد از طریق موتورولا بازار آمریکا را هم در دست بگیرد.

lenovo-to-go-all-moto-2

لنوو هم‌اکنون تصمیم دارد تغییرات اساسی در سیستم مدیریتی خود ایجاد کند و بر این اساس تا مدتی دیگر «زودونگ چِن» مدیر مرکز دستگاه‌های موبایلی لنوو تا مدتی دیگر برکنار می‌شود و «جینا کیائو» جای او را می‌گیرد.

در جریان این تغییرات قرار است برند لنوو در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند هم برای همشیه حذف شود و برند Moto جای آن را بگیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا