عرضه عمومی نسخه بتای iOS 10.2

اپل روز گذشته نسخه بتای عمومی iOS 10.2 را روانه بازار کرد و توضیح داد که با این ویرایش جدید از آخرین نسخه سیستم عامل موبایلی کاربران اپلیکیشن جدیدی به نام TV را در اختیار می‌گیرند.

موبنا، رضا خواجه‌وند –  شرکت اپل نخستین بار در جریان معرفی مدل جدید رایانه MacBook Pro در ماه گذشته از این اپلیکیشن صحبت کرده بود و هم‌اکنون قصد دارد آن را به صورت عمومی در اختیار کاربران بگذارد.

ویرایش بتای عمومی از سیستم عامل iOS 10 اپل این شانس را به کاربران می‌دهد تا پیش از عرضه نسخه نهایی، آن را مورد آزمایش قرار دهند. البته فقط آن دسته از کاربرانی که در سیستم Public Beta اپل ثبت‌نام کرده باشند در مرحله کنونی به این نسخه دسترسی دارند.

ios-10-2

اگر شما هم جزء آن دسته از هواداران محصولات اپل هستید که می‌خواهید بدانید اپلیکیشن TV چه‌ قابلیت‌هایی را عرضه می‌کند، بد نیست بدانید که این ابزار امکان خرید ویدیوها روی iOS را آسان خواهد کرد. اپلیکیشن مذکور شبیه ابزارهایی مانند Hulu، HBO Go و Showtime Anywhere کار می‌کند.

نوشته های مشابه

به جای آنکه از یک اپلیکیشن به اپلیکیشن دیگر بروید تا ابزارهای مورد نیاز خود را پیدا کنید، تنها کافی است ابزار کاربردی TV اپل را باز کنید تا همه ویدیوهای مورد نظر شما یکجا ارایه شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا