پلیس کربلا ۱۱ متهم از جمله ۲ تروریست را دستگیر کرد

مقام های پلیس کربلا اعلام کردند که در بازرسی های تشدید شده در مناطق مختلف استان، در روز سه شنبه ۱۱ تن از متهمان از جمله ۲ تروریست را که قصد نفوذ به داخل کربلا داشتند، دستگیر کرده اند.

موبنا – سرهنگ علاء الغانمی مدیر پلیس کربلا در اظهاراتی به السومریه نیوز گفته که در جریان عملیات بازرسی های گسترده در سطح استان کربلا ۹ تن از افراد متهم به جرایم مختلف که تحت پیگیرد قضایی قرار داشته اند، دستگیر شدند.

به گفته وی، همچنین گروه دیگری از نیروهای پلیس کربلا دو تن از تروریست ها را دستگیر کردند که قصد داشتند از الرطبه در غرب استان الانبار به داخل کربلا نفوذ کنند.

براساس این گزارش، در جریان اقدامات امینتی روز سه شنبه که با هدف حفاظت از زائران اربعین حسینی به اجرا گذاشته شده است، قیس خلف المحمداوی فرمانده عملیات فرات میانه سرلشکر احمد زوینی فرمانده پلیس کربلا در روز جاری از طریق هوایی اقدام به بازدید از مناطق بیابانی غربی استان کربلا کردند.

کربلای معلا از چند روز دیگر شاهد حضور میلیونی زائران اربعین حسینی (ع) خواهد بود که از هفته گذشته با پای پیاده از دورترین نقاط عراق به راه افتاده اند و همچنین میلیون ها زائر خارجی از جمله زوار ایرانی در حال ورود به خاک عراق برای شرکت در این مراسم میلیونی هستند.

 منبع: ایرنا

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا