برگزاری دادگاه چند فعال سیاسی در روز ۱۴ آذر

دبیر کل حزب اتحاد ملت ایران گفت:‌ جلسه رسیدگی به پرونده من و شش فعال سیاسی دیگر روز چهارده آذر برگزار می‌شود.

موبنا – علی شکوری راد با بیان اینکه این پرونده به شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب ارجاع شده است، اظهار کرد: قرار بود روز گذشته اولین جلسه دادگاه برگزار شود و ما هم در دادگاه حاضر شدیم.

وی با بیان اینکه قبل از شروع جلسه دادگاه، وکلای بعضی دوستان درخواست مطالعه پرونده را داشتند، گفت: من و آقای نعیمی‌پور هم که وکیلی نداشتیم همین تقاضا را داشتیم زیرا تاکنون به ما اجازه نداده بودند ما پرونده را بخوانیم و ما بدون مطالعه پرونده در دادگاه حاضر شده بودیم.

این فعال سیاسی همچنین خاطر نشان کرد: بعد از تقاضای وکلا، من و آقای نعیمی‌پور، قاضی موافقت کرد که جلسه رسیدگی ۱۴ آذرماه برگزار شود. بنابراین فرصت خوبی برای ماست تا ما بتوانیم پرونده را بخوانیم و از خود دفاع کنیم.

شکوری راد خاطر نشان کرد: در جلسه قبلی، رئیس دادگاه موافقت نکرد که پرونده به ما داده شود من هم نامه‌ای به آقای غضنفرآبادی رئیس دادگاه‌های انقلاب نوشتم و گفتم طبق ماده ۳۵۱ قانون آیین دادرسی کیفری ما باید بتوانیم پرونده را بخوانیم.

دبیر کل حزب اتحاد ملت ایران افزود: لذا در جلسه دیروز قاضی نظرش را عوض کرد و اجازه داد ما پرونده را مطالعه کنیم. البته هنوز ما پرونده را مطالعه نکرده‌ایم اما تا زمان دادگاه بعدی فرصت داریم پرونده را مطالعه کنیم.

 منبع: ایسنا

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا