زندان مجازات داعش برای شوخی

اسناد کشف شده از زندان های داعش در اراضی آزاد شده استان الانبار عراق پس از فرار تروریست ها، نشان می دهد که این گروه مجازات زندان را برای شوخی کردن و بذله گویی در جمع اجرا می کند.

موبنا – نیروهای ارتش عراق در عملیات پاکسازی یکی از مناطق آزاد شده از اشغال داعش، اسناد زندانی شدن افراد از سوی این گروه تروریستی برای این موضوع و اتهام های مشابه را کشف و در اختیار یک رسانه روسی قرار دادند.

اسپوتنیک روز سه شنبه نوشت: براساس اسناد کشف شده در منطقه الرطبه واقع در غرب استان الانبار نزدیک مرز اردن دو نوجوان زیر ۱۸ سال برای اتهام هایی مانند، شوخی کردن و بذله گویی یا شرکت نکردن در جنگ زندانی شده اند.

یکی از اسناد پیدا شده نشان می دهد که نوجوان ۱۶ ساله ای به نام قیدان به جرم شرکت نکردن در عملیات جنگی و همچنین شوخی و بذله گویی بیش از حد زندانی شده بود.
سند دوم نیز مربوط به نوجوان ۱۶ ساله دیگری به نام عبدالحمید است که به دلیل اجرا نکردن دستورهای تروریست ها و رقصیدن زندانی شده بود.

رسانه روسی در پایان گزارش خود افزوده است که هنوز این نوجوانان پیدا نشده اند و از سرنوشت آنان خبری نیست.

به گزارش رسانه ها، تراشیدن ریش، گوش کردن موسیقی، سیگار کشیدن، حضور زنان و دختران بیرون از خانه بدون همراهی یک مرد، یادگیری دروس غیرداعشی و همچنین حضور نیافتن در فراخوان اطلاع رسانی خیابانی منجر به زندانی شدن افراد و حتی در صورت تکرار سبب صدور حکم قتل از سوی داعش می شد.

 منبع: ایرنا

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا