نگاهی به ویژگی‌های هوشمند تلویزیون‌های UHD۲۰۱۶ سامسونگ

گسترش روزافرون محتواهای مختلف همچون تلویزیون اینترنتی (IPTV) و سرویس‌های اشتراک ویدئویی (VOD) و استقبال زیاد کاربران از این سرویس‌ها باعث شده تا تولیدکنندگان تلویزیون بیش از پیش به هوشمندتر شدن دستگاه‌های خود بپردازند.

موبنا – یکی از تغییرات مهم در پلت‌فرم هوشمند تلویزیون‌های SUHD، در منوی اسمارت‌هاب رخ داده است که با حذف پنجره‌های متعدد و تودرتوی این برنامه، کار با آن راحت‌تر از قبل شده است. به همین منظور برای اطلاع از ویدئوهای بروز شده کافی‌ست تا نشانگر ریموت کنترل را بر روی لوگو برنامه‌ها قرار دهید و تمامی موارد بروز شده را در همان منوی ابتدایی تماشا کنید. به این شکل دیگر نیازی به کلیک‌های پی‌درپی برای دیدن محتوای یک برنامه نخواهد بود.

پخش ویدئو در اینترنت حجم زیادی از ترافیک اینترنت جهان را به خود اختصاص می‌دهد و پیش‌بینی می‌شود این سهم هر روز بیشتر از قبل شود همین موضوع باعث شده تا علاوه بر اپلیکیشن‌های متنوع و متعددی که در اسمارت‌هاب قرار دارد، برای کاربران ایرانی اپلیکیشن‌های محبوب فارسی مانند سرویس ویدئو ورزشی، تلوبیون، لنزور، سینما تیکت و… وجود دارند که استفاده از آنها در تلویزیون‌های هوشمند SUHD سامسونگ تجربه‌ جدیدی را در کار با این برنامه‌ها رقم می‌زند.

همچنین ۶۰ بازی پرطرفدار فارسی مانند بازی مونوپولی و تخته نرد و بیش از ۱۷۰ اپلکیشن سرگرم‌کننده و آموزشی در اسمارت‌هاب قابل دانلود است.

 samsung-suhd2016-iran-apps-smartremote-smarthub-2

یکی برای همه

اتصال دستگاه‌های جانبی متعدد مثل پخش‌کننده‌های بلوری، سینماهای خانگی و کنسول‌های بازی در بسیاری از اوقات باعث گیجی و دردسر زیاد کاربران می‌شود، دستگا‌ه‌هایی که هر کدام تنظیمات و ریموت کنترل‌های مخصوص به خود را دارند. در تلویزیون‌های هوشمند ۲۰۱۶ سامسونگ تمامی این دستگاه‌ها توسط یک ریموت کنترل و آنهم ریموت کنترل تلویزیون کنترل می‌شوند و تمامی دستگاه‌هایی که با کابل HDMI به تلویزیون متصل می‌شوند نیز به طور خودکار شناسایی می‌شوند و می‌توان تمامی این دستگاه‌ها را با ریموت کنترل هوشمند این تلویزیون‌ها به کار انداخت.

حذف ریموت کنترل‌ دستگاه‌های جانبی علاوه بر راحتی هر چه بیشتر بینندگان تلویزیون، فضای زیباتر و خلوت‌تری را در اتاق‌ها به وجود می‌آورد.

ضمن اینکه برای راحتی هرچه بیشتر کاربران، دستگاه‌هایی که با کابل HDMI به تلویزیون متصل می‌شوند به جای نام‌گذاری به صورت HDMI 1،HDMI 2 و… با نام خود دستگاه در گوشه تلویزیون ظاهر می‌شوند.

 

اتوبان هوشمند محتواها

پخش عکس‌ها و فیلم‌های گرفته شده بر روی نمایشگر تلویزیون‌های SUHD لذت دیدن این تصاویر دوچندان می‌کند، به همین منظور در این تلویزیون‌ها نیز برنامه smart view به خدمت گرفته شده تا انتقال محتوا از تبلت‌، موبایل‌ و لپ‌تاپ‌ها به تلویزیون نیز به سادگی امکان‌پذیر شود.

در این برنامه که از طریق اتصال به یک شبکه Wi-Fi مشترک کار می‌کند، امکان اجرای همزمان چند برنامه وجود دارد، ضمن اینکه در هنگام اجرای برنامه‌های گوشی تلفن همراه در تلویزیون نیز شارژی از موبایل شما مصرف نمی‌شود.

پشتیبانی از ویدئوهای HDR که فیلم‌هایی با رنگ‌های زنده و کنتراست و روشنایی واقعی‌تری را نشان می‌دهد به همراه برنامه‌های متنوع و متعددی که در اسمارت‌هاب قرار دارد سبک و شیوه جدیدی از هوشمندی را در تلویزیون‌های SUHD ۲۰۱۶ سامسونگ به نمایش گذاشته است.

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا