Galaxy S8 سامسونگ به‌علاوه نمایشگر ۲ هزار پیکسلی منهای کلید اصلی

به دنبال آتش‌سوزی‌های مکرر گوشی هوشمند Galaxy Note 7، سامسونگ قصد دارد پرچمدار بعدی خود یعنی Galaxy S8 را زودتر از موعد روانه بازار کند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – این روزها بیشترین توجه به گوشی‌های هوشمند سامسونگ است و با اینکه در مورد محصولات سامسونگ اخبار منفی منتشر می‌شود، ولی خبرگزاری‌ها به این گوشی‌ها بیشتر از آیفون توجه دارند.

مراکز تامین کننده قطعات مورد نیاز سامسونگ در آخرین خبرها روی شبکه اجتماعی Weibo چین اعلام کردند که گوشی هوشمند Galaxy S8 سامسونگ نمایشگر لمسی ۲ هزار اینچی دارد و قرار است در تاریخ ۲۶ فوریه ۲۰۱۷ به صورت رسمی از آن رونمایی شود.

در آخرین خبرها گفته شده است که نمایشگر مذکور می‌تواند تصاویر را با کیفیت ۲۱۶۰ در ۳۸۴۰ پیکسلی به نمایش بگذارد و همین مسئله گوشی مذکور را به یک ابزار مناسب برای دنیای واقعیت مجازی تبدیل می‌کند.

samsung-galaxy-s8-2

استفاده از نمایشگر با این کیفیت باتری دستگاه را در مدت کوتاهی خالی می‌کند و به همین خاطر سامسونگ در حال طراحی و ساخت یک باتری پیشرفته‌تر و پرظرفیت‌تر است. برخی منابع آگاه همچنین اعلام کردند این احتمال وجود دارد که سامسونگ برای یک سال دیگر هم استفاده از نمایشگر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسلی را در پرچمداران خود ادامه دهد.

یکی دیگر از نکات مهم در مورد این گوشی هوشمند این است که در آن کلید سخت‌افزاری Home حذف شده است و بنابراین می‌توان گفت تمام سطح رویی گوشی را شیشه تشکیل می‌دهد. حسگر مغناطیسی اثر انگشت ساخت شرکت کوالکام که در این گوش به کار می‌رود هم زیر شیشه کار گذاشته شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا