گوگل روی شبکه اجتماعی اسنپ‌چت سرمایه‌گذاری می‌کند

مرکز سرمایه‌گذاری‌های غول اینترنتی جهان که با نام Google Capital شناخته می‌شود و به تازگی نام خود را به CapitalG تغییر داده است، قصد دارد روی یکی از شبکه‌های اجتماعی معروف جهان سرمایه‌گذاری کند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – در این اقدام شرکت مذکور یک سایت اینترنتی جدید را با پروفایل جدید، قابلیت‌های جدید امکانات جدید راه‌اندازی کرده است و تصمیم دارد در شرکت Snap Inc به عنوان مرکز توسعه دهنده شبکه اجتماعی اسنپ‌چت سرمایه‌گذاری کند.

این اتفاق بسیار جالب به نظر می‌رسد و هم‌اکنون نام شبکه اجتماعی اسنپ‌چت در صفحه اصلی سایت اینترنتی مرکز CapitalG دیده می‌شود.

google-capital-invests-in-snapchat-2

شرکت Snap یکی از بزرگترین مشتریان خدمات پردازش ابری گوگل موسوم به Google Cloud است که البته به نظر می‌رسد به زودی تغییراتی در این زمینه صورت گیرد. سازنده شبکه اجتماعی اسنپ‌چت به تازگی «جِری هانتر» را که یکی از توسعه‌دهندگان مراکز داده آمازون محسوب می‌شود، در اختیار گرفته است.

قابلیت Memories که به تازگی در شبکه اجتماعی اسنپ‌چت ارایه شده است به کاربران امکان می‌دهد تا بتوانند عکس‌های خود را روی فضای پردازش ابری ذخیره کنند. بر این اساس شرکت اسنپ‌چت نیازمند آن است که از یک سرور جامع‌تر در حوزه خدمات ابری بهره‌مند شود.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا