قائم مقام وزیر خارجه سوریه: با مساعدت و همکاری های ایران و حزب الله بر توطئه ها فائق آمدیم

قائم مقام وزیر خارجه سوریه با اشاره به جنگ تمام عیار در این کشور گفت: با مساعدت و همکاری هایی که جمهوری اسلامی ایران و رشادتها و مقاومت حزب الله که از همپیمانان ما است توانستیم بر همه توطئه ها قائل آییم.

موبنا – فیصل مقداد قائم وزیرخارجه سوریه عصردوشنبه بعد از دیدار با علی اکبر ولایتی رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع خبرنگاران افزود: آنها با اجرای این توطئه شوم خودشان که در راس آنها صهیونیستها، آمریکایی ها و عربستان سعودی قرار دارند، در سوریه به دنبال تثبیت و تقویت صهیونیسم و امپریالیسم هستند؛ بنابراین با داعش و سایر گروه های تروریستی همکاری می کنند.

قائم مقام وزیر خارجه سوریه تاکید کرد: من قول می دهم که با پایداری و مقاومت در سوریه باقی خواهیم ماند و آنها را از سرزمین خودمان بیرون خواهیم کرد.

فیصل مقداد یادآور شد: ما در جنگ تروریسم همه با هم به ویژه جمهوری اسلامی متحد هستیم و همه انسان های آزاده اینگونه فکر می کنند.

وی ادامه داد: آنهایی که دم از مبارزه با تروریسم می زنند همان هایی هستند که این گروه های تروریستی را ایجاد کردند مثل اسراییل و آمریکا که در چارچوب اندیشه و تفکر وهابیت هستند.

قائم مقام وزیر خارجه سوریه گفت: ما در سوریه و عراق دشمن مشترک داریم و نبرد در این دو کشور یک جبهه مشترک است.

فیصل مقداد با اشاره به انتقال تروریست ها از موصل به سوریه توسط آمریکایی ها گفت: بله آنها به دنبال این هستند تا ما را مشغول و سرگرم کنند که نتوانیم پیروزی های خود را ادامه دهیم.

وی گفت: در اینجا جا دارد از تمام رشادتهای نیروهای بسیج مردمی در عراق که کار بسیار ملی را آغاز کردند تشکر و اعلام کنم که ما هم در کنار مقاومت های آنها هستیم؛ به امید راندن تروریست ها از خاک کشورهایمان.

 منبع: ایرنا

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا