جزئیات برگزاری آزمون‌های استخدامی امسال

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطرنشان کرد: هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون‌های استخدامی فوق باید پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه را به همراه داشته باشد.

موبنا – مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به جزئیات برگزاری آزمون‌های استخدامی سال جاری گفت: آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌های علوم پزشکی و وزارت آموزش و پرورش روز جمعه ۲۱ آبان‌ماه جاری در ۵۳ شهرستان کشور به طور همزمان برگزار می‌شود.

دکتر حسین توکلی با اعلام این مطلب اظهار کرد: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده، سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور، دانشگاه‌های علوم پزشکی و وزارت آموزش‌وپرورش امسال با توجه به خوشه‌های شغلی داوطلبان و برحسب مورد صبح و بعدازظهر روز جمعه، ۲۱ آبان‌ماه جاری در ۵۳ شهرستان مختلف کشور برگزار می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: از صبح جمعه، ۲۱ آبان آزمون برای تعداد ۲۱۳ هزار و ۲۸۰ داوطلب که از این تعداد ۱۲۴ هزار و ۴۵۶ نفر زن و مابقی مرد هستند، برگزار می‌شود. همچنین در عصر روز جمعه نیز آزمون برای تعداد ۲۳۹ هزار و ۳۶۸ داوطلب که از این تعداد ۱۵۷ هزار و ۵۲۷ نفر زن و مابقی مرد هستند، برگزار خواهد شد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: فرآیند برگزاری آزمون‌های استخدامی فوق در نوبت صبح روز جمعه از ساعت ۸:۳۰ دقیقه و نوبت بعدازظهر از ساعت ۱۴ آغاز خواهد شد. همچنین درهای ورود به حوزه‌های امتحانی برای آزمون نوبت صبح راس ساعت ۸ و نوبت بعدازظهر راس ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه بسته خواهد شد. داوطلبان باید نیم ساعت قبل از شروع آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

دکتر توکلی خاطرنشان کرد: بر روی دفترچه سوال هر داوطلب کد ملی، نام و نام خانوادگی درج شده است که باید با کد ملی و حروف انگلیسی درج‌شده در پاسخنامه مطابقت داشته باشد. همچنین سوالات هر یک از دفترچه‌های آزمونی مشخص شده است که دفترچه عمومی حاوی ۱۰۰ سوال متناسب با حروف خوشه شغلی است که داوطلبان باید این سوالات را در مدت ۱۱۰ دقیقه پاسخ دهند.

وی یادآور شد: دفترچه شماره ۲ آزمون‌های فوق به سوالات تخصصی اختصاص دارد که هر داوطلب باید به سوالات این دفترچه در مدت ۷۰ دقیقه پاسخ دهد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطرنشان کرد: هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون‌های استخدامی فوق باید پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه را به همراه داشته باشد.

 منبع: ایسنا

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا