عملیاتی شدن خدمات جدید در سامانه اینترنت بانک صادرات

بانک صادرات ایران به منظور پاسخگویی بیشتر به نیاز مخاطبان، خدمات جدیدی در سامانه بانکداری اینترنتی خود عملیاتی کرد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک به منظور تأمین نیاز مشتریان طراحی خدمات مطابق با خواسته آنها را در دستور کار قرار داده است، در این راستا خدمات جدیدی را بر روی سامانه های اینترنت بانک ویژه اشخاص حقیقی و حقوقی عملیاتی کرد.
بر این اساس مشتریان حقیقی می توانند علاوه بر خدمات قبلی از خدمات جدیدی از قبیل:دریافت مانده کارت( سپهر کارت و بن کارت) و مرتب سازی حسابها در منوی تنظیمات برای نمایش حساب ها در انوع خدمات به ترتیب مورد نظر مشتری برخوردار شوند. همچنین بانک صادرات سامانه بانکداری اینترنتی، ویژه اشخاص حقوقی و حقیقی مشترک ( BIB) را نیز ارتقاء داده است و این گروه از مشتریان می توانند علاوه بر خدماتی که قبلاً دریافت می کرده اند از خدماتی همچون: مرتب سازی حسابها در منوی تنظیمات برای نمایش حساب ها در انواع خدمات به ترتیب مورد نظر مشتری، انتقال وجه کارت به کارت برای اشخاص حقیقی مشترک، انتقال وجه دسته ای به حساب سایرین (درون بانکی) ، پرداخت قبض، مدیریت شناسه قبض های شناخته شده، دریافت مجدد رسید قبض های پرداخت شده بهره مند شوند.
این گزارش می افزاید؛ بانک صادرات ایران همگام با پیشرفت فناوری های جدید بسترهای لازم برای توسعه خدمات بانکداری بر پایه اینترنت و تلفن همراه را فراهم کرده است.
شایان توجه است؛ این بانک به منظور افزایش رضایت مندی مشتریان و پاسخگویی به نیاز فعالان اقتصادی و بازرگانان سامانه اینترنت بانک ویژه حساب های حقوقی و مشترک (BIB-Business Internet Banking) را عملیاتی کرده که طی آن مشتریانی که دارای حساب حقوقی و یا مشترک اند(مانند شرکت ها، سازمانها و…) می توانند از خدمات بانکی متنوع بر بستر اینترنت بهره مند شوند. تراکنش های مالی این سامانه مبتنی بر چند امضاء بوده و امضاء داران می توانند با توجه به شرایط برداشتی که در شعبه تعریف می شود امکان انجام تراکنش مالی در سامانه BIB را پیدا کنند.

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا