آسیاتک برترین اپراتور ارائه دهنده اینترنت پرسرعت در کشور شد

براساس نظرسنجی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، رتبه‌بندی اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات اینترنت پرسرعت (ADSL) کشور در سه ماهه دوم سال ۱۳۹۵ اعلام شد.

موبنا – به گزارش موبنا، کامران طالبی مدیر روابط عمومی شرکت انتقال داده‌های آسیاتک ضمن اعلام این خبر گفت: این رتبه‌بندی در فضایی شفاف و صادقانه با ارتباط مستقیم سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از طریق نظرسنجی از بیش از ۲۹ هزار کاربر اینترنت در سراسر کشور انجام شد و بر اساس آن، اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات اینترنت پرسرعت (ADSL) در پنج محور کیفیت، تناسب قیمت و تنوع طرح، رسیدگی به شکایات، پشتیبانی و وفاداری مشتریان مورد ارزیابی قرار گرفتند.
وی افزود: این ارزیابی ها بصورت استانی انجام شده و هدف از این رتبه‌بندی، بهبود کیفیت و ایجاد فضای سالم رقابتی بین اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات اینترنت در تمامی استانهای کشور، با هدف افزایش شتاب، شناسایی نقاط قوت و ضعف و تلاش برای ادامه مسیر ارتقاء کیفیت سرویس های اینترنت در کشور است.
طالبی ادامه داد: بر اساس نظر سنجی مذکور شرکت آسیاتک در۱۲ استان کشور رتبه نخست و در ۸ استان نیز حائز رتبه دوم شد و برای دومین بار متوالی، مقام اول را در رتبه‌بندی اپراتورهای اینترنت پر سرعت (ADSL ) کشور و در پنج موضوع کیفیت، تناسب قیمت و تنوع طرح، رسیدگی به شکایات، پشتیبانی و وفاداری مشتریان به دست آورد.
مدیر روابط عمومی شرکت آسیاتک در پایان گفت: شرکت آسیاتک به منظور نشر اطلاعات درست به کاربران و کمک به انتخاب آگاهانه اپراتور ارائه دهنده اینترنت پرسرعت و ارتقاء سطح کیفی و کمی سرویس های ارائه شده در حوزه ICT و افزایش میزان رضایت‌مندی مشتریان و با استفاده از دانش روز دنیا و تکیه بر توان جوانان متخصص کشور از همه ظرفیت خود در راستای نیل به این اهداف استفاده خواهد کرد.

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا