محمدرضا شجریان در شورای عالی خانه موسیقی ابقا شد

مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده خانه موسیقی بعد از ظهر امروز (۱۶ آبان ماه) جهت انتخاب اعضای شورای عالی خانه موسیقی برگزار شد.

موبنا – حمیدرضا نوربخش(مدیرعامل خانه موسیقی) گزارشی از نقش و عملکرد این شورا به مجمع عمومی ارائه کرد و با توجه به انتخابات اعضای این شورا در اهمیت شورای عالی خانه موسیقی و همچنین وظایف اساسنامه ای آن توضیحاتی داد.

پس از این سخنان و معرفی کاندیدا های عضویت در شورای عالی که از سوی هیئت مدیره به مجمع عمومی معرفی شدند رای گیری آغاز شد و سپس به ترتیب آرا محمدرضا شجریان، فرهاد فخرالدینی، محمد سریر، هوشنگ کامکار، داریوش پیرنیاکان، حسن ریاحی، داود گنجه ای بعنوان اعضای شورای عالی این نهاد انتخاب شدند.

محمدرضا شجریان ریاست دوره گذشته شورای عالی خانه موسیقی را برعهده داشت. حسین علیزاده نیز دبیر و سخنگوی این شورا بود که چندی پیش با انتشار نامه‌ای رسما کناره‌گیری خود از این شورا را اعلام کرد.

مطابق اساسنامه، شورای عالی خانه موسیقی بالاترین مرجع تخصصی و فنی خانه موسیقی ، متشکل از هفت نفر از موسیقی دانان برجستـه، متعهد، خوش نام و فعــال در عرصـــه موسیقی و در زمینه های مختلف موسیقی است که حداقل سی سال سابقه فعالیت هنری در کشور داشته و عضو خانه موسیقی باشند.

این افراد به پیشنهاد هیئت مدیره و تصویب مجمع عمومی به عنوان اعضاء شورای عالی خانه موسیقی برای یک دوره انتخاب می شوند.

 منبع: ایلنا

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا