بروجردی: برای رفع مشکلات اقتصادی همه باید لباس رزم بپوشیم

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی گفت: همه باید در جنگ اقتصادی لباس رزم بپوشیم و برای رفع مشکلات اقتصادی کشور تلاش کنیم.

موبنا – علاء الدین بروجردی یکشنبه شب در نشست شورای راهبردی بروجرد در محل فرمانداری ویژه این شهرستان افزود: با توجه به جنگ اقتصادی تمام عیار آمریکا علیه ایران، اولویت کاری همه مسئولان باید مقوله اشتغال و رفع مشکلات اقتصادی باشد.

وی اظهار کرد: دولت به تنهایی توانایی رفع مشکلات اقتصادی را ندارد و ورود بخش خصوصی به این عرصه ضروری است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: برخلاف نظر برخی افراد که بخش خصوصی را فقط یک تشریفات می ‎دانند، نباید از این مهم غافل شویم چراکه بدون ورود این بخش، رفع مشکلات اقتصادی و اشتغال ناممکن است.

وی در خصوص مشکلات صنایع و شهرداری بروجرد گفت: مشکلات شهرداری بروجرد و برخی از واحدهای صنعتی این شهرستان از جمله سامان کاشی، نساجی و کاشی جم موجب شده تا امنیت شغلی و تامین نان شب دغدغه اصلی مردم این شهرستان شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی افزود: وعده اعلام شده از سوی مدیران و مسئولان کارخانجات نساجی بروجرد مبنی بر بازگشت به کار نزیک به ۵۰۰ کارگر تعدیل شده این کارخانه در بازه زمانی ۶ ماهه تاکنون محقق نشده است.

وی اظهار کرد: در صورت تحقق درخواست مطرح شده از سوی این کارخانه مبنی بر اعطای تسهیلات بانکی ۵۵۰ میلیارد ریالی مشکلات این واحد صنعتی برطرف می ‎شوند.

بروجردی افزود: دلیل اصلی تعطیلی نساجی این است که برخی از اعضای هیات مدیره آن عضو هیات مدیره کارخانجات دیگری در کشور هستند که این موضوع یک فاجعه است.

 منبع: ایرنا

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا