تولید نخستین گوشی مایکروسافت مجهز به پردازنده رایانه‌ای در شرکت دل

«ایوان بلاس» از معروف‌ترین کارشناسان فناوری جهان و صاحب حساب کاربری مشهور evleaks@ در توئیتر امروز اخبار جدیدتری را در مورد گوشی هوشمند پیشرفته مایکروسافت مجهز به تراشه رایانه‌ای منتشر کرد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – توئیت بلاس نشان داد که مایکروسافت مدتی قبل این پروژه را برای همیشه کنار گذاشته بود و هم‌اکنون بار دیگر آن را فعال کرده است. در این مطلب گفته شد که گوشی هوشمند مذکور در مرحله کنونی بیش از یک مدل مفهومی است و به نظر می‌رسد که در آینده نه چندان دور امکان خرید آن برای کاربران فراهم شود.

برخی منابع آگاه از پیش‌تر اعلام کرده بودند این محصول همان Surface Phone است که پیش‌بینی می‌شود در مدل مجزا روانه بازار شود.

surface-phone

لازم به ذکر است امروز به صورت همزمان مرکز Thurrott.com نیز اخباری را در این باره منتشر کرد. این مرکز توضیح داد مدل اولیه گوشی هوشمند مذکور را شرکت دل ساخته و در آن از پردازنده x86 اینتل استفاده کرده است.

البته برای کارشناسان می‌گویند از این پردازنده بزرگ نمی‌توان در یک دستگاه موبایلی کوچک اشاره کرد. ولی به نظر می‌رسد که مایکروسافت قصد دارد برای این محصول از فناوری Continuum استفاده کند تا امکان اتصال موشواره و صفحه‌کلید هم به آن فراهم شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا