صدور مجوز ورود نخستین گوشی هوشمند نوکیا به بازار

شرکت نوکیا قصد دارد از ابتدای سال ۲۰۱۷ میلادی دوباره وارد بازی شود و بار دیگر در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند حضور پررنگ داشته باشد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت نوکیا دو سال قبل مرکز توسعه دستگاه‌ها و خدمات نوکیا را خریداری کرد و برای مدت زمانی ۳۰ ماه نام این برند را هم در اختیار گرفت. ولی هم‌اکنون دوره زمانی مذکور به سر رسیده است و نوکیای فنلاندی قصد دارد بار دیگر در بازار جهانی حضور داشته باشد.

منابع آگاه امروز اعلام کردند این شرکت گوشی هوشمندی را با نام Nokia D1C تکمیل کرده است و هم‌اکنون مراکز استانداردسازی AnTuTu و Geekbench بررسی‌های لازم را روی آن انجام می‌دهند تا مجوز ورود آن به بازار صادر شود.

nokia-d1c-2

روی این گوشی هوشمند سیستم عامل اندروید ۷.۰ نصب شده است و این طور که روی شبکه اجتماعی چینی Weibo مشخص شد، این گوشی هوشمند در رنگ‌های مشکی، سفید و طلایی ساخته شده است.

بر اساس آخرین خبرهای موجود گفته می‌شود که نخستین گوشی هوشمند نوکیا تصاویر را با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ و برای آن تراشه Snapdragon 430 با هشت هسته پردازشگر به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 505 در نظر گرفته شده است.

این گوشی هوشمند رم ۳ گیگابایتی دارد و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا