سردار سلیمانی در عراق است

مستشاران نظامی ایران هم در عراق بسر می برند. جمهوری اسلامی ایران از زمان اشغال مناطقی از خاک عراق توسط داعش، به ما کمک می کند.

موبنا – دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی «النجباء» عراق با بیان اینکه فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در عراق بسر می برد، گفت: جمهوری اسلامی ایران برای آزادی خاک عراق، خون هم داده است.

به نقل از سومریه نیوز، شیخ «أکرم الکعبی» دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی النجباء عراق در سخنانی اعلام کرد: قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در عراق است.

بر اساس این گزارش، وی افزود: مستشاران نظامی ایران هم در عراق بسر می برند. جمهوری اسلامی ایران از زمان اشغال مناطقی از خاک عراق توسط داعش، به ما کمک می کند.

شیخ اکرم الکعبی در همین راستا اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در راه آزادی عراق، فقط اقدام به تسلیح نیروهای عراقی نکرده است، بلکه در این راه خون هم داده است و بسیاری از ایرانیان در این مسیر به شهادت رسیده اند.

گفتنی است، پیشتر «أبو مهدی المهندس» رئیس شورای حشد الشعبی عراق اعلام کرده بود: حضور قاسم سلیمانی در خاک عراق به درخواست رسمی دولت بغداد صورت گرفته است.

 منبع: مهر 

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا