شجریان در خرم‌آباد «هوای گریه» سر می‌دهد

رییس انجمن موسیقی لرستان اعلام کرد همایون شجریان در خرم آباد به اجرای برنامه موسیقایی می‌پردازد.

موبنا – امین عباسیان رییس انجمن موسیقی استان لرستان با اشاره به فعالیت های تازه این انجمن بیان کرد: یک روز بعد از اربعین حسینی در مراسمی از هنرمندان و خوانندگانی که طی این مدت در دسته جات عزاداری و هیات های مذهبی مشغول اجرای برنامه های مذهبی بودند تجلیل می‌کنیم تا با این اقدام قدم کوچکی در تجلیل از مداحان هنرمند برداشته باشیم.

وی ادامه داد: برنامه دیگری که در انجمن موسیقی استان لرستان برای آن برنامه ریزی کردیم برگزاری مراسم «روز موسیقی» است که بنا بود قبل از ایام محرم و صفر برگزار شود اما با توجه به احترامی که هنرمندان خطه لرستان برای این ایام گرانقدر قائل هستند تصمیم گرفتیم این ویژه برنامه موسیقایی را بعد از محرم و صفر برپا کنیم.

رییس انجمن موسیقی استان لرستان در بخش پایانی صحبت های خود با اشاره به کنسرت های پیش رو در استان گفت: روزهای ۲۴ و ۲۵ آذر ماه همایون شجریان کنسرت «هوای گریه» را در خرم آباد برگزار می کند. این در حالی است که چند کنسرت محلی نیز با هنرمندی استاد ایرج رحمانپور و گروه هایی چون «هانای»، «آساره» به خوانندگی حامد فیضیان، ارکستر ملی «صبا» به خوانندگی ذبیح الله کردعلیوند و گروه «نوای سیمره» از جمله برنامه های دیگری است که مجوز برگزاری آنها صادر شده و ما پس از ماه صفر میزبان هنرمندان و مخاطبان خواهیم بود.

امین عباسیان رییس، فرشاد سیفی نایب رییس، ذبیح الله کردعلیوند خزانه دار، فاطمه بهاروند عضو هیات مدیره، حشمت‌الله فتحی نماینده اداره کل ارشاد اسلامی استان لرستان، مجتبی رومیانی دبیر ، فاطمه یاراحمدی مسئول امور آموزش و زهره شرفی روابط عمومی اعضای اصلی هیات مدیره انجمن موسیقی استان لرستان را تشکیل می دهند.

 منبع: مهر 

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا