کشف بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در تهران

رئیس پلیس تهران با اشاره به اقلام کشف شده گفت: در طرح امروز لوازم یدکی خودرو، موتور سیکلت سنگین و داروهای تاریخ مصرف گذشته خارجی، پارچه و سیگار کشف شد.

موبنا – رئیس پلیس تهران از کشف محموله قاچاق لوازم ورزشی آمریکایی در تهران خبر داد و گفت: در طرح مبارزه با قاچاق کالا بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق از انبارهای جنوب تهران کشف شد.

سردار حسین ساجد نیا رئیس پلیس تهران در حاشیه اجرای بزرگترین طرح مبارزه با قاچاق کالا در تهران اظهار داشت: ماموران پلیس پایتخت از دو ماه قبل در مناطق جنوبی تهران کار شناسایی انبارهای قاچاق کالا را انجام داده و از ساعت ۹ صبح امروز با شناسایی ۴هزار سوله در ۸۰۰ نقطه عملیات بزرگ ماموران پلیس پایتخت آغاز شد.

وی ادامه داد: در این طرح ۲هزار مامور پلیس آگاهی مواد مخدر، یگان امداد و اطلاعات حضور داشتند این طرح با همکاری سازمان تعزیرات وگمرک و اقدامات ویژه مسئولان قضایی شهر ری اجرا شد.

رئیس پلیس تهران با اشاره به اقلام کشف شده گفت: در طرح امروز لوازم یدکی خودرو، موتور سیکلت سنگین و داروهای تاریخ مصرف گذشته خارجی، پارچه و سیگار کشف شد.

ساجدی نیا با بیان اینکه در یکی از انبارهای شناسایی شده لوازم ورزشی آمریکایی شامل لوازم اسکی، اسکیت و بدنسازی کشف شد افزود: برای انتقال لوازم ورزشی که کشف شد به ۲۵ کامیون نیاز است.

به گفته وی برای انتقال تمامی اقلام کشف شده ۴۰۰ تریلی مورد نیاز است که در توان پلیس نیست به همین دلیل از مقام قضایی درخواست داریم تا دستور دهد اقلام کشف شده در محل امحا شود.

رئیس پلیس تهران با بیان اینکه ارزش اموال کشف شده تاکنون بیش از ۳۰۰میلیارد تومان است تصریح کرد: بر اساس اعلام نظر دقیق کارشناسان گمرک وتعزیرات ۸۰ درصد اقلام کشف شده در طرح امروز قاچاق است.

وی با بیان اینکه این میزان کشفیات در چند سال گذشته بی نظیر است تاکید کرد: عملیات پلیس همچنان ادامه دارد و کار برخورد با قاچاق امروز پایان نمی یابد.

 منبع: میزان

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا