به کشتی گیر نوجوان کمک کنید

شماره کارت مورد نظر ۶۲۷۳۸۱۱۰۷۱۵۱۸۱۵۰ بانک انصار و به نام ابوالفضل آرمیده است.

موبنا – مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه رسول خادم در یک نامه وزیر بهداشت را در جریان بیماری ابوالفضل آرمیده قرار داد، گفت: پس از آن وزیر بهداشت دستور داد تا این قهرمان کشتی به یک اتاق اختصاصی منتقل شود و روند درمان ادامه یابد.

بامیر عفراتی گفت: رسول خادم در یک نامه وزیر بهداشت را در جریان بیماری ابوالفضل آرمیده قرار داد و پس از آن وزیر بهداشت دستور داد تا این قهرمان کشتی به یک اتاق اختصاصی منتقل شود و روند درمان ادامه یابد.

وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان البرز نیز پیگیر مسائل مالی درمان این قهرمان کشتی است و از طریق هیئت کشتی و هیئت پزشکی این موضوع را دنبال می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این شماره حسابی برای کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده است تا از این طریق نیز به این قهرمان کشتی استان یاری برسانیم.

عفراتی افزود: شماره کارت مورد نظر ۶۲۷۳۸۱۱۰۷۱۵۱۸۱۵۰ بانک انصار و به نام ابوالفضل آرمیده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود به روند درمان ابوالفضل آرمیده اشاره کرد و اعلام کرد: خوشبختانه بیماری زود تشخیص داده شده و بدن وی نیز توانایی لازم را دارد و این دو نکته مثبت به روند درمان کمک زیادی خواهد کرد.

عفراتی تصریح کرد: با انتقال ابوالفضل به یک اتاق اختصاصی روند درمان به خوبی پیش می‌رود و منتظریم تا نتیجه آن را مشاهده کنیم که امیدواریم نتایج مثبتی حاصل شود.

 منبع: ایسنا 

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا