سامسونگ اپلیکیشن Link را بازنشسته کرد

سامسونگ بدون هرگونه خبر قبلی و اطلاع‌رسانی اعلام کرد از تاریخ اول نوامبر اپلیکیشن Link خود را برای همیشه بازنشسته کرده است.

موبنا، رضا خواجه‌وند – این مسئله به آن معنی خواهد بود که از این پس اپلیکیشن Link در اختیار هیچ کاربری نخواهد بود و امکان بارگذاری آن وجود ندارد.
سامسونگ اعلام کرد این اقدام در راستای سیاست‌های داخلی آنها صورت گرفته است و شرکت کره‌ای از این پس هیچ پشتیبانی از Link انجام نمی‌دهد. با این وجود در بیانیه سامسونگ تایید شد آن دسته از کاربرانی که در اپلیکیشن مذکور عضویت دارند، همچنین می‌توانند به فایل‌های خود دسترسی داشته باشند.

samsung-link-app-2
در اصل می‌توان گفت تمام فایل‌هایی که از طریق دستگاه‌های ثبت شده روی فضای پردازش ابری ذخیره شده‌اند، در دسترس خواهند بود و از پایگاه داده سامسونگ حذف نمی‌شوند. متاسفانه سامسونگ توضیح نداد کاربران برای چه دوره زمانی می‌توانند به فایل‌های خود دسترسی داشته باشند.
همچنین لازم به ذکر است که سامسونگ برخی دستگاه‌های خود را به گونه‌ای عرضه کرده است که امکان حذف کردن اپلیکیشن Link از روی آنها وجود ندارد. به گفته این شرکت، کاربرانی که نمی‌توانند این اپلیکیشن را پاک کنند می‌بایست آن را به آخرین نسخه به‌روزرسانی کنند تا به صورت خودکار غیرفعال شود.

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا