گوشی هوشمند جدید مایکروسافت مجهز به پردازنده لپ‌تاپ

بر اساس توئیت جدیدی که در حساب کاربری evleaks@ منتشر شده است،‌ مایکروسافت روی پروژه جدیدی کار می‌کند تا یک گوشی هوشمند پرقدرت و متفاوت را به دست کاربران جهانی برساند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – گوشی هوشمند جدیدی که مایکروسافت در حال تکمیل آن است پردازنده اینتل مخصوص لپ‌تاپ‌ها را شامل می‌شود و البته، روی آن نسخه موبایلی سیستم عامل ویندوز ۱۰ نصب شده است.
البته باید توجه داشت این محصول مربوط به یکی از طرح‌های قدیمی مایکروسافت می‌شود که از مدت‌ها قبل ارایه شده بود و هم‌اکنون منابع آگاه می‌گویند مایکروسافت آن را از یک مد مفهومی خارج کرده است.

microsoft
«ایوان بلاس» صاحب این حساب کاربری معروف عکس‌هایی را هم در توئیت مذکور به اشتراک گذاشته است که کیفیت مواد به کار رفته در بدنه گوشی را نشان می‌دهد و آن را بهتر معرفی می‌کند. اگر این خبر درست باشد، می‌توان این محصول را Surface Phone مایکروسافت دانست.
البته این دستگاه موبایلی فراتر از یک گوشی هوشمند عمل می‌کند و در این راستا از مدت‌ها قبل گفته شده بود یک مدل ویژه از Surface Phone مایکروسافت با پردازنده بسیار قوی برای کاربران سازمانی ساخته می‌شود.
بیشتر بازخوردها نسبت به این خبر توئیتی مثبت بوده است و کاربران برای مشاهده نخستین گوشی هوشمند جهان مبتنی بر پردازنده رایانه‌ای لحظه‌شماری می‌کنند.

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا