۱۰ میلیون نفر اندروید را به خاطر آیفون کنار گذاشتند

اندروید محبوب‌ترین سیستم عامل موبایلی در جهان محسوب می‌شود و بخش اعظم بازار را در اختیار گرفته است. در این میان هر دو شرکت گوگل و اپل همواره اعلام می‌کنند گروه قابل ملاحظه‌ای از هواداران شرکت رقیب گوشی هوشمند خود را کنار گذاشته‌اند تا محصول جدید مبتنی بر سیستم عامل آنها را خریداری کنند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – با این وجود بر اساس اطلاعات مربوط به یک اپلیکیشن که در فروشگاه اینترنتی Play Store گوگل موجود است،‌ طی چند سال اخیر دستکم ۱۰ میلیون کاربر موبایلی در جهان گوشی هوشمند اندرویدی خود را کنار گذاشته‌اند و سراغ آیفون رفته‌اند.
این اطلاعات مبتنی بر اپلیکیشنی به نام Move to iOS ارایه شده است. این اپلیکیشن به کاربران اندرویدی کمک می‌کند تا بتوانند به راحتی همه داده‌ها و اطلاعات خود را به سیستم عامل iOS انتقال دند.

android-vs-ios-1
نکته مهم این است که اپلیکیشن مذکور را شرکت اپل ساخته است تا از این طریق بتواند کاربران را برای استفاده از iOS بیشتر تشویق کند. لازم به ذکر است در اکتبر ۲۰۱۵ بین یک تا ۵ میلیون کاربر جهانی این اپلیکیشن را نصب کردند.
کمتر از یک سال پس از این تاریخ،‌این رقم بین ۱۰ تا ۵۰ میلیون نفر گزارش شد. ولی هم‌اکنون گفته می‌شود که در مجموع ۱۰ میلیون کاربر به صورت فعال این اپلیکیشن را مورد استفاده قرار داده‌اند.

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا