محبوبترین ساعت های هوشمند به انتخاب مشتری(+عکس)

جی دی پاور در تدوین گزارش خود فاکتورهایی مانند: کاربری آسان، راحتی، عمر باتری، امکانات مرتبط با تلفن هوشمند، قیمت، مقاومت و دوام مصرف، اندازه نمایشگر، نرم افزار و خدمات پس ازفروش را در نظر گرفته است.

موبنا – ساعت هوشمند به عنوان یکی از محبوب ترین تولیدات دنیای تکنولوژی این روزها به شدت مورد توجه دوستدارن فناوری قرار دارد. هر چند این ابزارک هنوز در مسیر توسعه و پییشرفت قرار دارد اما در همین شکل کنونی نیز کاملا مخاطب پسند است. تقاضای بالا و آینده روشن موجب شده تا اکثر کمپانی های مطرح حوزه تکنولوژی محصولاتی را در این رده روانه بازار کنند. از این رو پروژه ساعت و بندهای هوشمند در واحد تحقیق و توسعه شرکت های بزرگ از اپل گرفته تا هوآوی با جدیت دنبال می شود و بی شک در آینده نزدیک شاهد ارائه محصولاتی کاربردی تر و جذاب تر خواهیم بود.

اخیرا موسهه جی دی پاور گزارشی را در رابطه با میزان رضایتمندی مشتریان از ساعت های هوشمند خود تهیه کرده که در ادامه بدان خواهیم پرداخت. نتایج گزارش مذکور براساس نظرسنجی از ۲۷۰۰ کاربر که طی یکسال گذشته ساعت هوشمند خریداری کرده اند، ارائه می شود.

جی دی پاور در تدوین گزارش خود فاکتورهایی مانند: کاربری آسان، راحتی، عمر باتری، امکانات مرتبط با تلفن هوشمند، قیمت، مقاومت و دوام مصرف، اندازه نمایشگر، نرم افزار و خدمات پس ازفروش را در نظر گرفته است. مجموع امکانات مورد اشاره برای یک ساعت هوشمند به شکل گیری رضایتمندی مشتری با ۱۰۰۰ امتیاز در این گزارش منتج خواهد شد.

رتبه پنجم

ال جی

امتیاز رضایتمندی: ۸۲۷

LG蜡敲矾胶, 傀绢矾喉 叼官捞胶 搬力 辑厚胶 啪犁


رتبه چهارم

فیت بیت

امتیاز رضایتمندی: ۸۳۹

Latest Consumer Technology Products On Display At CES 2016


رتبه سوم

سونی

امتیاز رضایتمندی: ۸۴۰

Images Of Sony Corp.'s SmartWatch 3 Wearable Device


رتبه دوم

سامسونگ

امتیاز رضایتمندی: ۸۴۲

Images Of SK Telecom Co. Headquarters And Stores Ahead Of Fourth-Quarter Results


رتبه اول

اپل

امتیاز رضایتمندی: ۸۵۲

۲۴۴۴۴۶_۸۸۶


منبع: پول نیوز| نویسنده سمیه علی اصغری

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا