فوتبال ساحلی ایران نایب‌قهرمان جهان شد

در دیدار پایانی رقابت‌های بین‌قاره‌ای که در کشور امارات برگزار شد، تیم ملی کشورمان با نتیجه ۶ بر دو در مقابل برزیل شکست خورد و به عنوان نایب قهرمانی رسید.

موبنا – تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که با شکست تاهیتی در نیمه نهایی مسابقات بین قاره‌ای به فینال این رقابت‌ها راه یافته بود، در دیدار فینال از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف برزیل رفت. در پایان این بازی، تیم کشورمان درحالیکه بازی پایاپایی ارائه داد با نتیجه ۶ بر دو تن به شکست داد و به عنوان نایب قهرمانی این رقابت‌ها رسید.

در وقت اول این دیدار، ابتدا تیم ملی کشورمان با گل مسلم مسیگر از برزیل پیش افتاد ولی در ادامه کار با دو گل کاتارینو و برونو ژاویر (پنالتی)، کاپیتان و آقای گل رقابت‌ها با نتیجه ۲ بر یک از رقیب نامدار خود عقب افتاد. نکته جالب در ۱۲ دقیقه اول، حضور پیمان حسینی پس از گل اول ایران در درون دروازه کشورمان بود. پیش از شروع این دیدار اخباری مبنی بر غیبت حسینی در دیدار فینال به دلیل مصدومیت منتشر شده بود.

در ۱۲ دقیقه دوم، درحالیکه مثل وقت نخست حمله های تیم ملی به جایی نمیرسید، برزیلی‌ها از موقعیت‌هایشان استفاده کردند و سه بار دروازه ایران را گشودند. گل‌های برزیل را در وقت دوم مائوریسنیو، بوکینیا و دنیل به ثمر رساندند. در مقابل تیم کشورمان تنها توانست یکی از گل‌ها را جواب دهد. محمد احمدزاده کاپیتان ایران توانست از روی نقطه پنالتی دروازه مائو برزیلی را باز کند. با این گل‌ها وقت دوم با نتیجه ۵ بر دو به پایان رسید.

در وقت سوم این دیدار، تیم کشورمان بازی برتری نسبت به برزیلی‌ها انجام دادند ولی باز هم نتوانستند از موقعیت‌هایشان استفاده کنند. البته در وقت سوم هم تیم برزیل یک گل دیگر به ثمر رساند که آن را کاتارینیو وارد دروازه ایران کرد تا این دیدار با نتیجه ۶ بر دو به پایان برسد.

 منبع: ایسنا

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا