هتل بزرگ کربلا یکشنبه افتتاح می‌شود

رئیس سازمان حج و زیارت ظهر روز شنبه (۱۵ آبان) برای بازدید از پروژه‌های در حال اجرا در شهرهای مقدس عراق و همچنین افتتاح هتل بزرگ کربلا راهی عراق شد.

موبنا – به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حج و زیارت، «سعید اوحدی» که ظهر امروز (شنبه ۱۵ آبان) برای بازدید از پروژه‌های در حال اجرا در نجف و کربلا و همچنین شرکت در مراسم افتتاح هتل «کربلا دُوَلی» در کربلای معلی راهی کشور عراق شد، در ورود به فرودگاه نجف اشرف مورد استقبال سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در نجف و مسئول بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف و مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق و دیگر مسئولان ایرانی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، رئیس سازمان حج و زیارت در برنامه سفرش به عراق، پس از زیارت بارگاه مطهر مولای متقیان، بعدازظهر امروز از پروژه احداث آشپزخانه پخت صنعتی ابوتراب ۲ در نجف اشرف که ظرفیت پخت ۴۰ هزار غذا در هر وعده را خواهد داشت، بازدید کرد.

در این بازدید که حجت‌الاسلام «احد آزادی خواه»، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و طرف‌های عراقی مشارکت‌کننده در این طرح، رئیس سازمان حج را همراهی کردند، مهندسین پروژه گزارشی از پیشرفت اجرایی کار به رئیس سازمان حج و زیارت ارائه کردند.

اوحدی در ادامه برنامه سفرش از پروژه ساخت هتل امام علی(ع) در نجف اشرف که بزرگترین هتل این شهر مقدس با ظرفیت ۲۸۰ اتاق و ۸۰۰ تخت است، بازدید به عمل آورد.

رئیس سازمان حج و زیارت بعد از بازدید از پروژه‌های نجف اشرف که به منظور توسعه زیرساخت‌های رفاهی و خدمات زائران عتبات در حال اجرا است، این شهر مقدس را به مقصد کربلای معلی ترک کرد.

محمد جواد دانشیار مدیر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق اعلام کرد، هتل «کربلا دُوَلی» در کربلای معلی فردا (یکشنبه) با حضور رئیس سازمان حج و زیارت افتتاح خواهد شد.

 منبع: ایسنا

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا