منصوریان: بچه‌های ما یک گم کرده سرِ تمرین داشتند/ احساس می‌کنیم پدرمان از بین ما رفته اما دور نشده است

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: احساس می‌کنیم پدرمان از بین ما رفته اما دور نشده است.

موبنا – علیرضا منصوریان امروز (شنبه) در مراسم ترحیم منصور پورحیدری، پیشکسوت فقید استقلال خطاب به فریده شجاعی، همسر منصور پورحیدری اظهار داشت: بچه‌های ما یک چیز گم کرده سرِ تمرین داشتند. مدت‌ها بود که چشم تیم به این بود که او سلامت برگردد. امروز نیامدم که نبودِ منصور خان را به شما تذکر دهم. آمدم بگویم که منصور خان همیشه بین ماست. همانطور که ناصر خان (حجازی) و غلامحسین مظلومی بین ما هستند. آمده‌ام تجدید خاطره‌ای با شما داشته باشم.

وی ادامه داد: منصور خان هیچ وقت از بین ما نخواهد رفت. از حسن روشن تا روزبه چشمی که در این جمع نشسته‌اند افتخار شاگردی منصور خان را داشتند؛ هر کسی که از سال ۱۳۵۵ در تیم تاج و استقلال بازی کرده، این افتخار را یدک می‌کشد. من و محمد خرمگاه در باشگاهی پرورش پیدا کردیم که بزرگانی مثل منصور خان و ناصر خان بالای سر ما بودند. ما به این موضوع افتخار می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: بغض گلوی بچه‌های ما را گرفته است. آنها بچه‌های بسیار خوش‌قلبی هستند که روابط‌شان با منصور خان مثل پدر و پسر بود. او دست روی سر هر بازیکنی می‌کشید، این احساس می‌شد که انگار یک پدر یک نصیحت ۵۰ ساله را به پسر خود می‌کند. سن و سال همه ما کم است. احساس می‌کنیم پدرمان از بین ما رفته اما دور نشده است. روح او همیشه پیش ماست.

منصوریان خاطرنشان کرد: فقط آمده‌ایم تجدید دیداری با شما داشته باشیم. به احترام منصور خان هر افتخاری که در این فصل کسب کنیم برای اوست. می‌رویم که از این به بعد برای او بازی کنیم. شما بدانید که باید یاد منصور خان همیشه بین ما زنده باشد. قول می‌دهیم که همیشه یاد او را زنده نگه داریم. همانطور که این پرچم از دست حسن روشن دست به دست چرخیده و به دست این بازیکنان رسیده است. ان‌شاءالله پرچمدار خوبی برای منصور خان باشیم.

 منبع: میزان

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا