نامه یکی از وکلای یاشار سلطانی به معصومه آباد: گزارش سازمان بازرسی توسط حکیمی‌پور یکی از اعضای شورای شهر به او داده شده

یکی از وکلای‌مدافع یاشار سلطانی درباره موضوع واگذاری املاک شهرداری به معصومه آباد عضو شورای شهر تهران نامه نوشت.

موبنا – مهدی جعفری‌نژاد یکی از وکلای یاشار سلطانی در پی اظهارات معصومه آباد رییس کمیته ایمنی شورای شهر تهران در جلسه شورای شهر تهران در تاریخ ۱۱ آبان ماه و در واکنش به گزارش ارائه شده از سوی شهردار تهران، نامه نوشت.

براساس این گزارش، عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران چهارم آبان ماه به بازداشت انتشار دهنده نامه سازمان بازرسی کل کشور اشاره کرد و با تصریح به این‌که یاشار سلطانی تحقیقات صورت گرفته توسط سازمان بازرسی کل کشور را انتشار داده است، افزود: حسب اظهارات و مکتوبات بازرس و هم‌چنین سربازرس سازمان بازرسی کل کشور در دادسرای تهران مبنی بر این که به یاشار سلطانی و برخی اعضای شورای شهر به صراحت و مکرر اعلام کرده و هشدار داده بودند که گزارش سازمان بازرسی محرمانه و انتشار آن ممنوع است، و لذا سوء‌نیت خاص متهم محرز می‌باشد؛ زیرا به رغم اطلاع از ممنوعیت انتشار جریان تحقیقات سازمان بازرسی کل کشور به عنوان بخشی از قوه قضاییه، مرتکب چنین اقدامی شده است.

متهم در تحقیقات نزد بازپرس و مواجهه حضوری با بازرسان سازمان بازرسی مسؤولیت انتشار نامه را پذیرفته است. یاشار سلطانی هم‌چنین اعلام کرده است که تصویر گزارش سازمان بازرسی کل کشور توسط حکیمی‌پور یکی از اعضای شورای شهر تهران به نامبرده تحویل شده است.

 منبع: ایسنا

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا