آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت رشته‌های دانشگاه فنی حرفه‌ای از فردا

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان از فردا ۱۶ آبان‌ تا ۱۶ آذرماه جاری به مدت یک ماه فرصت دارند برای ثبت نام در تکمیل ظرفیت دوره‌های کاردانی دانشگاه فنی حرفه‌ای اقدام کنند.

موبنا – دکتر حسین توکلی با اعلام این مطلب اظهار کرد: اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در رابطه با تکمیل ظرفیت رشته‌های با تحصیلی دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاهی فنی حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی سال ۱۳۹۵ از فردا یکشنبه شانزدهم آبان‌ماه بر روی سایت این سازمان به نشانی www.sanjsh.ir قرار می‌گیرد.همچنین این اطلاعیه در نشریه پیک سنجش روز دوشنبه ۱۷ آبان‌ماه منتشر می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: کلیه داوطلبان علاقه‌مند به تحصیل در رشته‌های تحصیلی موسسات آموزش عالی مذکور اعم از داوطلبانی که در آزمون ثبت نام نموده و یا ننموده‌اند برای ثبت نام در رشته‌های تحصیلی متناسب با نوع مدرک دیپلم خود در شاخه فنی حرفه‌ای و یا کاردانش می‌توانند با مراجعه به آموزشکده‌های فنی حرفه‌ای تحت پوشش دانشگاه جامع فنی حرفه‌ای یا موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی از رشته‌های پذیرنده دانشجو در این مرحله اطلاع حاصل کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطر نشان کرد: داوطلبان از فردا یکشنبه ۱۶ آبان تا سه‌شنبه ۱۶ آذرماه فرصت دارند با به همراه داشتن مدارک مندرج در اطلاعیه نسبت به ثبت نام در رشته‌های مورد تقاضا اقدام کنند.

 منبع: ایسنا

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا