پرچمدار جدید آلکاتل با ویندوز ۱۰ به اروپا نمی‌رود (+عکس)

اپراتور T-Mobile و شرکت آلکاتل از آغاز همکاری‌هایی خبر دادند که کاربران آمریکایی بتوانند بهترین گوشی هوشمند ساخته شده در این شرکت را که Idol 4S نام دارد و روی آن سیستم عامل ویندوز ۱۰ نصب شده است را خریداری کنند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – این گوشی هوشمند از تاریخ ۱۰ نوامبر در فروشگاه‌های T-Mobile عرضه شده است و کاربران می‌توانند با پرداخت ۴۷۰ دلار آن را در اختیار بگیرند.

گوشی هوشمند Idol 4S به صورت اختصاصی فقط در اختیار اپراتور موبایلی T-Mobile قرار گرفته است و شرکت آلکاتل اعلام کرد همراه با آن، یک دستگاه هدست واقعیت مجازی را هم به صورت رایگان هدیه می‌دهد.

alcatel-idol-4s-2

البته باید گفت که خرید این گوشی هوشمند در مرحله کنونی اندکی دشوار است. زیرا آلکاتل توضیح داد هیچ برنامه‌ای برای عرضه این محصول ویندوزی در اروپا ندارد و هنوز تکلیف آسیا هم مشخص نشده است.

اروپا بزرگترین بازار گوشی‌های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز محسوب می‌شود و با این وجود آلکاتل تصمیم ندارد Idol 4S را در اختیار اروپایی‌ها بگذارد.

alcatel-idol-4s-3

این گوشی هوشمند که روی آن سیستم عامل ویندوز ۱۰ نصب شده است، تراشه مرکزی Snapdragon 820 را شامل می‌شود و رم ۴ گیگابایتی به همراه حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی را در خود جا داده است.

گوشی جدید آلکاتل نمایشگر ۵.۵ اینچی با کیفیت Full HD دارد و از دیگر امکانات آن می‌توان به دوربین دیجیتالی ۲۱ مگاپیکسلی و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا