چشم‌ها به دنبال مدل لوکس و منحصر به‌فرد Mate 9 هوواوی

روز گذشته مدیر عملیاتی شرکت Porsche Design در جریان رونمایی از گوشی هوشمند Mate 9 هوواوی، به صورت محدود مدل ویژه این فبلت را که طراحی متفاوت دارد وارد بازار کرد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – او در جریان سخنرانی خود توضیح داد که دستگاه‌های الکترونیکی همراه به یکی از نیازهای اصلی مردم تبدیل شده‌اند و در این راستا همکاری با شرکت‌های بزرگی چون هوواوی این فرصت را به Porsche Design می‌دهد تا بتواند آرزوی کاربران برای داشتن یک گوشی هوشمند منحصر به‌فرد را برآورده کند.

porsche-design-mate-9-3

مدل محدود و منحصر به‌فرد Mate 9 با همکاری گروه ویژه‌ای از طراحان آلمانی ساخته شده است تا این محصول ۵.۵ اینچی بهتر به نظر برسد. بدنه این گوشی هوشمند از شیشه و فلز ساخته شده است و همچنین رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی بر اهمیت آن می‌افزاید.

porsche-design-mate-9-2

شرکت Porsche Design پیش از این همکاری‌هایی را با بلک‌بری و سامسونگ انجام داده بود تا پرچمداران آن را با طراحی متفاوت و مواد عالی در بخش بدنه، به دست کاربران برساند.

با این وجود، این نخستین باری است که شرکت  Porsche Design سراغ یک برند چینی رفته است تا محصولات آن را به صورت لوکس و گران عرضه کند. باید دید این اقدام تا چه اندازه مورد استقبال کاربران جهانی قرار می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا