فروش همه گوشی‌های Mi MIX شائومی در کمتر از ۱۰ ثانیه

صبح دیروز فقط ۱۰ ثانیه طول کشید تا تعداد محدودی که شرکت شائومی برای بخش نخست عرضه گوشی هوشمند Mi MIX پیش‌بینی کرده بود به طور کامل فروخته شود.

موبنا، رضا خواجه‌وند – این اتفاق یک رکورد جدید به ثبت رساند و Mi MIX توانست عنوان سریع‌ترین محصول فروخته شده در بین گوشی‌های شائومی را به خود اختصاص دهد. البته این شرکت چینی تعداد دقیق گوشی‌های فروخته شده را اعلام نکرد و با این وجود، فقط خبر از ثبت رکورد جدید داد.

xiaomi-mi-mix-3

بر این اساس اگر شائومی در این اتفاق تعداد کمی گوشی روانه بازار کرده باشد، می‌توان به این نتیجه رسید که به این صورت رکورد جدید ثبت شده است. رکورد قبلی این شرکت مربوط به Mo Note 2 بود که همه گوشی‌های در نظر گرفته شده برای بخش نخست ورود به بازار ظرف ۵۰ ثانیه فروخته شد و البته هرگز به طور دقیق اعلام نشد در این اتفاق چه تعداد گوشی فروخته شده است.

xiaomi-mi-mix-2

گوشی هوشمند جدید شائومی در مدل‌های مختلف عرضه می‌شود. مدل Standard Edition این گوشی هوشمند رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی دارد. قیمت این محصول در بازار جهانی ۵۲۰ دلار است. مدل Exclusive Edition این گوشی هوشمند همراه با رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌ّود که ۵۹۰ دلار قیمت دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا