نمایشگاه مطبوعات تا دقایق دیگر آغاز به کار می‌کند

بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات از ظهر امروز (۱۴ آبان ماه) بصورت رسمی آغاز به کار می‌کند.

موبنا – جمعه (۱۴ آبان ماه) نخستین روز از برپایی بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات است و علاقه مندان به حضور در این رویداد رسانه‌ای می‌توانند از ساعت ۱۳ امروز در مصلی امام خمینی(ره) حاضر باشند.

همچنین مراسم افتتاحیه نمایشگاه امسال، شنبه(۱۵ آبان ماه) با حضور سید حسن روحانی، رییس جمهور و همچون سال‌های گذشته برخی دیگر از چهره‌های سیاسی و فرهنگی کشور برگزار می‌شود.

بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات با شعار “شفافیت، صداقت” و با حضور ۹۰۰ رسانه در قالب ۶۲۰ غرفه برگزار می‌شود.

همچنین روزنامه‌های «نوآوران»، «آرمان امروز»، «خبر ورزشی»، «جهان اقتصاد»، «شهروند»، «ایران» و «قدس» بولتن‌های روزانه بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات را منتشر می‌کنند.

در نمایشگاه امسال دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها ۹ نشست تخصصی را با عناوین «نقش مطبوعات در صیانت از محیط زیست»، «رسانه‌های محلی، چالش‌ها و فرصت‌ها»، «مطبوعات و شبکه‌های اجتماعی؛فرصت یا تهدید»، «موانع پیش‌روی رسانه‌های خصوصی»، «کتاب‌های حوزه روزنامه‌نگاری»، «سازمان نظام رسانه‌ای و قانون مطبوعات»، «شیوه‌های ارائه و دریافت یارانه مطبوعاتی»، «شیوه‌های بنگاه‌آفرینی» و همچنین «رونمایی از کتاب زنده‌یاد دکتر کاظم معتمدنژاد» را با حضور اساتید و پیشکسوتان عرصه رسانه برگزار می‌کند.

بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات از ۱۴ تا ۲۱ آبان ماه از ساعت ۹:۳۰ و ۲۰:۳۰ در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

 منبع: ایسنا

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا