ارسال پرونده معلم تنبیه کننده دانش‌آموز شیرازی به هیات تخلفات اداری

رییس روابط عمومی آموزش و پرورش استان فارس گفت: بدنبال تنبیه بدنی یک دانش آموز هنرستانی در شیراز، صورت جلسه حادثه و پرونده این معلم خاطی به هیات رسیدگی به تخلفات اداری استان ارسال شد.

موبنا – حمیدرضا شعبانی درباره تنبیه بدنی صورت گرفته از سوی هنرآموز یکی از هنرستانهای شیراز گفت: دوشنبه گذشته چند نفر از دانش آموزان یکی از کلاسهای این هنرستان پس از پایان زنگ ورزش، خود را با تاخیر به کلاس بعدی رساندند و از آنجا که هنرآموز (معلم) کلاس بعدی، مبحث درسی را آغاز کرده بود، این تاخیر را برنمی تابد، در این میان سوال و جوابی بین هنرآموز و دانش آموز پیش می آید و متاسفانه معلم در این خلال عصبانی شده، کنترل خود را از دست داده و با مشت ضربه ای به سینه دانش آموز می زند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه دانش آموز زنگ قبل ورزش داشت و در واقع تا حدی انرژی بدنش تحلیل رفته بود، با این ضربه احساس درد شدید در قفسه سینه می کند. در پی این اتفاق مدیر هنرستان سریعاً به فوریتهای پزشکی اطلاع می دهد و حدود ساعت ۱۱ صبح با رسیدن نیروهای اورژانس، دانش آموز بلافاصله به بیمارستان تخصصی ارتوپدی شهید رجایی شیراز منتقل می شود.

رییس روابط عمومی آموزش و پرورش استان فارس افزود: بدنبال این حادثه تیمی نیز از آموزش و پرورش به بیمارستان اعزام شد که امور درمانی را پیگیری کند. معاینات پزشکی و امدادی لازم از جمله عکسبرداری صورت گرفت و نهایتاً حوالی ساعت ۱۶ مشخص شد که دانش آموز یادشده خوشبختانه با مشکل خاصی روبرو نشده و از بیمارستان مرخص شد.

وی با اشاره به اینکه خانواده این دانش آموز از آنجا که ممکن است او از نظر روحی آسیب دیده باشد، راساً پیگیر موضوع هستند، اظهار داشت: با این وجود از آنجا که سلامت دانش آموز و معلم اولویت اول و تنبیه بدنی خط قرمز ماست، در قبال چنین اتفاقی مماشات و چشم پوشی نخواهیم کرد. به همین دلیل خود ما به جد پیگیر این موضوع هستیم و صبح فردای روز حادثه ( سه شنبه ۱۱ آبان ماه) پرونده و صورت جلسه اتفاق مذکور به هیات تخلفات اداری آموزش و پرورش استان جهت بررسی و حصول نتیجه ارسال شد.

 منبع: ایلنا 

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا