دستگیری قاتل در کمتر از ۴۸ ساعت در چالوس

‌ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان “چالوس”، قاتل مرد ۲۸ ساله را در کمتر از ۴۸ ساعت شناسایی و دستگیر کردند.

موبنا – در پی وقوع درگیری منجر به قتل در ساعت یک و۲۰ دقیقه بامداد روز سه شنبه ۱۱ آبان ماه در یکی از مناطق ساحلی شهر چالوس، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان چالوس قرار گرفت.

ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه دریافتند، فردی به نام “م – ر” ۲۸ ساله در پی یک درگیری لفظی با فردی به نام “د- ه” مورد اصابت چاقو از نواحی مختلف بدن قرار گرفت که سریعاً به بیمارستان منتقل شد.

مصدوم که پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده فوت کرد، اقدامات ویژه پلیس برای شناسایی و دستگیری متهم به قتل در دستور کار قرار گرفت.

کارآگاهان پلیس آگاهی با دریافت اطلاعات و مشخصات ضارب، پس از ۴۸ ساعت کار اطلاعاتی و فنی با استفاده از شگردهای خاص پلیسی رد متهم به قتل را در یکی از شهرستان های استان شناسایی کردند.

ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی این فرد را در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند و مورد تحقیق و بازجویی قرار دادند.

متهم که دارای سوابق متعدد کیفری است در اظهارت خود به پلیس ضمن اقرار به بزه انتسابی، علت و انگیزه قتل را درگیری لفظی با مقتول عنوان کرد و پس از تشریح صحنه قتل با تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل شد.

 منبع: ایسنا

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا