نوبخت: هیچ‌گاه به عهد آمریکایی‌ها متکی نیستیم /دولت به سختی امور را پیش می‌برد

فروش نفت کشور از سال گذشته که حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه بود به ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار بشکه رسیده است.

موبنا – سخنگوی دولت با اشاره به اینکه در برجام تحریم‌های مربوط به مقوله هسته‌ای برداشته شد، گفت: تحریم‌های جدید هیچ‌کدام هسته‌ای نیست.
محمدباقر نوبخت امروز صبح در دیدار با آیت الله سیدیحیی جعفری نماینده ولی فقیه در استان کرمان اظهار داشت: دولت روزهای بسیار سختی را گذرانده و به سختی امور را پیش می‌برد.

وی افزود: اگر تناسبی بین اختیارات و مسئولیتها تعریف شود آن وقت می‌توان منصفانه قضاوت کرد که علی‌رغم همه مشکلات دولت چه تلاشهایی انجام داده است.

سخنگوی دولت با بیان اینکه دولت مسئله هسته‌ای را با موفقیت پشت سر گذاشت و تحریم‌های مربوط به هسته‌ای برداشته شد، گفت: فروش نفت کشور از سال گذشته که حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه بود به ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار بشکه رسیده است.

وی با اشاره به اینکه مستکبران دنیا در مقابل نظام اسلامی ایستاده است، خاطرنشان کرد: هیچ‌گاه به عهد آمریکا بلکه هیچ کشور دیگری هم متکی و مطمئن نبوده‌ایم.

نوبخت با بیان اینکه در مجموع تعهدات به دو شکل است، تشریح کرد: یکسری تعهدات مربوط به مسئله هسته‌ای بوده که کاملا انجام شده است.

وی افزود: یکسری تعهدات هم شفاهی و به صورت حسن ظن است که به مانند دو دوست اگر ته دل آنها ذره‌ای ناراحتی وجود داشته باشد در عمل اتفاقی نیفتاده و ظاهرا با هم دوست هستند.

سخنگوی دولت با بیان اینکه تحریم‌های جدیدی وضع شده ربطی به مسئله هسته‌ای ندارد، گفت: دولت به هیچ عامل بیرونی متکی نیست.

 منبع: تسنیم

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا