قول مردانه سامسونگ برای بازگرداندن محبوبیت از دست رفته

آتش گرفتن Galaxy Note 7 یکی از بدترین تجربیات سامسونگ در تاریخ فعالیت‌های این شرکت کره‌ای بود و سامسونگ در آخر هم نتوانست مشکل گوشی هوشمند مذکور را برطرف کند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – این گوشی هوشمند نه تنها باعث شد سامسونگ با ضررهای مالی فراوان مواجه شود، بلکه تصویر این برند بزرگ در نظر کاربران جهانی را هم با مشکل مواجه کرد.

«گرِگوری لی» مدیر سامسونگ در آمریکای شمالی طی صحبت‌های جدید خود به این مسئله اشاره کرد. او که در کنفرانس زنده GSMA Mobility در آتلانتا شرکت کرده بود، توضیح داد ۲۰۱۷ سال مهمی برای سامسونگ محسوب می‌شود تا این برند بزرگ بتواند محبوبیت از دست رفته خود را بازگرداند.

samsung-trust-2

به گفته لی، فرآیند جمع‌آوری و اصلح گوشی‌ هوشمند Galaxy Note 7 تا ۸۰ درصد انجام شده است و مدیران و کارمندان سامسونگ به صورت ۲۴ ساعته در هفت روز هفته کار می‌کنند تا هرچه سریع‌تر بتوانند این پرونده را برای همیشه ببندند.

هم‌اکنون به نظر می‌رسد Galaxy S8 بهترین گزینه برای باز گرداندن محبوبیت از دست رفته سامسونگ باشد. ولی «گرِگوری لی» اعلام کرد این شرکت همه تلاش خود را می‌کند تا در آینده نه چندان دور باز هم بهترین گزینه برای خرید گوشی‌های جدید باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا