لنوو طی سه ماه ۱۴ میلیون گوشی فروخت

شرکت چینی لنوو که این روزها موتورولا را هم زیرمجموعه خود قرار داده است در آخرین گزارش رسمی خود اعلام کرد طی سه ماهه دوم از سال مالی جاری که در تاریخ ۳۰ سپتامبر به اتمام رسید، موفق شد ۱۴ میلیون دستگاه گوشی هوشمند بفروشد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – این رقم رشد ۲۵ درصدی فروش گوشی‌های لنوو نسبت به فصل قبل را که در پایان ماه ژوئن به اتمام رسیده بود نشان داد. در فصل نخست سال مالی جاری فروش گوشی‌های لنوو در سراسر جهان رشد ۲۰ درصدی را تجربه کرد.

در مجموع واحد توسعه و تولید دستگاه‌های موبایلی لنوو در این دوره زمانی پیش زا کسر مالیات موفق به کسب درآمد ۱۵۶ میلیون دلاری شد که این رقم نسبت به درآمد فصل نخست سال مالی جاری ۴.۴ درصد بیشتر بود.

موتورولا از زیرمجموعه‌های لنوو نیز از زمان عرضه دو گوشی هوشمند G4 و Moto Z توانست ۴۰ درصد عرضه محصولات خود را افزایش دهد.

lenovo-2

این شرکت تحت مدیریت لنوو تاکنون یک میلیون دستگاه گوشی هوشمند فروخته است که بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است طی دوره زمانی ۱۲ ماهه تعداد گوشی‌های فروخته شده موتورولا از مرز ۳ میلیون دستگاه عبور کند.

شرکت لنوو در آخرین گزارش خود اعلام کرد وضعیت فروش گوشی هوشمند Moto Z موتورولا مشابه روندی است که اپل برای فروش گوشی هوشمند آیفون در سال ۲۰۰۷ میلادی پیش گرفته بود و به همین خاطر می‌تواند چشم‌انداز خوبی را پیش‌ روی موتورولا دید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا