گوشی پیشرفته تاشو سامسونگ رسما معرفی شد (+عکس)

شرکت سامسونگ سرانجام به صورت رسمی از گوشی هوشمند تاشو و پیشرفته خود که با نام Veyron شناخته می‌شود رونمایی کرد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – این گوشی هوشمند که قرار است با اسم W2017 وارد بازار جهانی شود، طی مراسمی در کشور چین در معرض دید عموم قرار گرفت. هنوز به درستی مشخص نشده است شرکت کره‌ای این محصول را در دیگر کشورهای جهان هم عرضه می‌کند یا نه، ولی منابع آگاه می‌گویند کشورهای آسیایی به زودی صاحب این دستگاه خواهند شد.

w2017-1

گوشی هوشمند W2017 سامسونگ در دو رنگ مشکی و طلایی ساخته شده است و به گفته منابع آگاه، از همین ماه مردم هند هم می‌توانند آن را خریداری کنند.

w2017-2

این گوشی هوشمند به تراشه پرقدرت Snapdragon 820 مجهز شده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی اشاره کرد. البته کاربران می‌توانند با استفاده از کارت microSD حافظه آن را تا ۲۵۶ گیگابایت افزایش دهند.

w2017-3

نمایشگر ۴.۲ اینچی این گوشی پیشرفته از نوع AMOLED است که تصاویر در آن با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل به نمایش درمی‌آید. این گوشی هوشمند دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با قابلتی تصویررداری ۴ هزار پیکسلی دارد و دوربین سلفی آن هم حسگر ۵ مگاپیکسلی را شامل می‌شود.

w2017-4

پیشرفته‌ترین گوشی تاشو سامسونگ قابلیت پشتیبانی همزمان از دوسیم کارت را دارد و با شبکه مخابراتی ۴G سازگار است. این گوشی هوشمند باتری ۲۳۰۰ میلی‌آمپری را هم شامل می‌شود.

w2017-5

w2017-6

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا